Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هدفون فری بادز 5i هواوی (Huawei FreeBuds 5i) معرفی شد

هدفون فری بادز 5i هواوی (Huawei FreeBuds 5i) معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هواوی از هدفون فری بادز 5i خود رونمایی کرد. این هدفون جانشین فری بادز 4i سال گذشته شده است. مدل جدید، حذف نویز فعال بهبودیافته، طراحی سبک‌تر و عمر باتری بیشتری را ارائه می‌دهد.

جوانه‌های 5i، سه سطح حذف نویز را پشتیبانی می‌کنند. هنگامی که این قابلیت را تا حداکثر توان تنظیم می‌کنید، آن‌ها نویز را تا 42 دسی بل کاهش می‌دهند (یک پیشرفت بزرگ نسبت به 22 دسی بل که 4i مدیریت می‌کرد). این مقدار حتی چند دسی بل بهتر از فری بادز پرو (FreeBuds Pro) است. برای تماس‌ها نیز، یک سیستم مجهز به هوش مصنوعی با دو میکروفون، صدای شما را برای تماس‌های واضح‌تر استخراج و تقویت می‌کند.

جوانه‌های این هدفون دارای درایورهای دینامیک 10 میلی‌متری بوده و به‌طور خودکار خروجی خود را تنظیم می‌کنند تا به بهترین شکل با شکل گوش شما مطابقت داشته باشند. برای صدایی با کیفیت عالی، جوانه‌ها از کدک LDAC پشتیبانی کرده و دارای گواهینامه بی‌سیم صوتی با وضوح بالا نیز هستند.

فری بادز 5i از بلوتوث 5.2 با اتصال چند نقطه‌ای استفاده می‌کند. با برنامه همراه آن، می‌توانید به سرعت ارتباط آن‌ها را بین تلفن، تبلت، تلویزیون و هر چیز دیگری که از آن‌ها استفاده می‌کنید تغییر دهید. یک حالت بازی نیز وجود دارد که تاخیر صوتی را به 94 میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید
ایرپادهای گمشده، از این‌پس راحت‌تر پیدا می‌شوند

در مقایسه با فری بادز 4i، مدل جدید دارای کیف حمل با بافتی نرم‌تر و طرحی شبیه به سنگریزه است. این کیس نیز، 18 درصد سبک‌تر است و تنها 33.9 گرم وزن دارد (هر جوانه حدود 4.6 گرم است). با این وجود، عمر باتری کلی بهبود یافته است. جوانه‌ها و کیس هدفون‌ها اکنون می‌توانند جمعاً تا 28 ساعت با ANC خاموش (برای فری بادز 4i این عدد 22 ساعت بود) و تا 18.5 ساعت با ANC روشن دوام بیاورند.

هدفون فری بادز 5i هواوی (Huawei FreeBuds 5i) معرفی شد

جوانه‌ها به تنهایی زمان گوش دادن بدون وقفه 7.5 ساعتی (6 ساعت با ANC) را ارائه می‌دهند. طول عمر بیشتر به لطف باتری بزرگتر در بدنه (410 میلی‌آمپر ساعت در مقابل 215 میلی‌آمپر ساعت نسخه قبلی) و کارایی بهبود‌یافته در جوانه‌ها (با همان باتری 55 میلی‌آمپر ساعتی) است. پس از اتمام شارژ باتری، شارژ کامل یک ساعت طول می‌کشد، اما اگر عجله دارید، یک شارژ ۱۵ دقیقه‌ای برای 4 ساعت پخش کافی است.

هدفون فری بادز 5i هواوی (Huawei FreeBuds 5i) از امروز با قیمت 600 یوان (90 دلار/85 یورو/7000 روپیه) برای پیش‌سفارش در چین در دسترس است و می‌توانید هدست TWS را در وب‌سایت هواوی پیدا کنید. فروش آزاد این محصول از 18 ژوئن (28 خرداد) آغاز می‌شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>