جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مینی کامپیوتر Gmktec G6 با 64 گیگابایت رم و 4 ترابایت حافظه SSD روانه بازار شد

مینی کامپیوتر Gmktec G6 با 64 گیگابایت رم و 4 ترابایت حافظه SSD روانه بازار شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند Gmktec مینی کامپیوتر G6 را راهی بازار کرد. این کامپیوتر کوچک در دو نسخه‌ی متفاوت به فروش می‌رسد؛ مدل بدون حافظه‌ی SSD با قیمت ۸۸۸ یوان (حدود ۱۲۵ دلار) و مدل مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی SSD با قیمت ۱٬۳۸۸ یوان (تقریباً ۱۹۵ دلار). برای آشنایی با مشخصات مینی کامپیوتر Gmktec G6، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات مینی کامپیوتر Gmktec G6

مینی کامپیوتر جدید Gmktec به پردازنده‌ی AMD Ryzen 3 5425U با توان مصرفی ۳۵ وات مجهز است و علی‌رغم کم‌مصرف بودن، عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد. این پردازنده دارای ۴ هسته و ۷ رشته، با سرعت کلاک پایه‌ی ۲٫۷ گیگاهرتز (با امکان بوست توربو تا حداکثر ۴٫۱ گیگاهرتز) است.

این مینی کامپیوتر همچنین از پردازنده‌های گرافیکی AMD Radeon Graphics بهره می‌برد و به‌لطف دو پورت شبکه‌ی 2.5G، وای‌فای 6E و بلوتوث ۵٫۲، اتصال بی‌سیم پایداری را برای کاربران فراهم می‌کند. مینی کامپیوتر‌ Gmktec G6 ضمن پشتیبانی از رم دو کاناله، دارای دو اسلات SO-DIMM برای رم‌های DDR4 با فرکانس ۳٬۲۰۰ مگاهرتز است و کاربران می‌توانند جدیدترین مینی پی‌سی Gmktec را به حداکثر ۶۴ گیگابایت رم مجهز کنند. هر کدام از دو اسلات M.2 2280 SSD این دستگاه نیز حداکثر از ۲ ترابایت حافظه‌ی SSD پشتیبانی می‌کنند و امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی تا حداکثر ۴ ترابایت وجود دارد.

مینی کامپیوتر Gmktec G6 با 64 گیگابایت رم و 4 ترابایت حافظه SSD عرضه شد!

این محصول از یک سیستم خنک‌کننده‌ی دو توربینه با دریچه‌های ورودی استریوی فراگیر برای حفظ دمای مطلوب در هنگام اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین استفاده می‌کند. برند Gmktec همچنین پورت‌های مختلفی مانند USB 3.2 ،USB 2.0 ،Type-C، همراه با پورت‌های HDMI 2.0 (با پشتیبانی از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در رزولوشن 4K) و DisplayPort (با پشتیبانی از نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه در رزولوشن 4K) را برای مینی کامپیوتر G6 در نظر گرفته است.

مینی پی‌سی Gmktec G6 طراحی جمع‌وجوری دارد و ابعاد آن برابر با ۱۲۸٫۸ در ۱۲۷ در ۴۷٫۸ میلی‌متر است. سیستم‌عامل ویندوز 11 (نسخه‌ی Professional) به‌طور پیش‌فرض بر روی این مینی کامپیوتر نصب شده است. مینی کامپیوتر Gmktec G6 از سه حالت متعادل (Balanced)، متمرکز بر عملکرد (Performance) و بی‌صدا (Silent) نیز پشتیبانی می‌کند و نیازهای مختلف کاربران را پوشش می‌دهد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *