Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مینی کامپیوتر قدرتمند AM02 Retro آیانئو معرفی شد

مینی کامپیوتر قدرتمند AM02 Retro آیانئو معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی آیانئو (Ayaneo) از مینی کامپیوتر جدید AM02 Retro با صفحه‌نمایش لمسی 4 اینچی رونمایی کرد. در ساخت این محصول جمع‌وجور و قدرتمند از کنسول بازی کلاسیک NES الهام گرفته شده است. برای آشنایی بیشتر با این مینی‌ کامپیوتر جدید با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات مینی کامپیوتر AM02 Retro آیانئو:

AM02 Retro آیانئو با ظاهر کوچک خود تنها 0.9 لیتر حجم دارد. این محصول همچنین دارای یک پنل LCD لمسی 4 اینچی در بالای دستگاه بوده که عملکردهای مختلفی از جمله نمایش معیارهای سخت‌افزاری لحظه‌ای، فعال کردن تنظیمات حرارتی در زمان فعالیت دستگاه، کنترل صدا و اجرای انیمیشن را بر عهده دارد. در بخش طراحی نیز این محصول دارای یک محفظه بازشونده از سمت جلوی دستگاه بوده که پورت‌های اتصالات را پنهان می‌کند.

از نظر سخت‌افزاری، AM02 Retro از پردازنده AMD R7 7840HS که مناسب مینی کامپیوتر‌ها و اولترابوک‌ها است، قدرت می‌گیرد. محصول جدید آیانئو همچنین تا 64 گیگابایت حافظه رم دو کاناله DDR5 با فرکانس 5600 مگاهرتزی و تا 8 ترابایت حافظه SSD با سرعت خوانش بیش از 700 مگابایت در ثانیه را پشتیبانی می‌کند.

سیستم خنک‌کننده این دستگاه از یک فن توربین بزرگ و یک پره آلومینیومی 68105 میلی‌متر مربعی که باعث دفع گرما می‌شود، تشکیل شده است. این محصول همچنین به چهار لوله مسی جدید مجهز بوده و از SSDهای با سرعت بالا M2 2280 نوع PCIe 4.0 نیز پشتیبانی می‌کند.

مینی کامپیوتر Ayaneo AM02 Retro روانه بازار شد

در بخش نرم‌افزاری، AM02 همراه با ویندوز 11 نسخه 64 بیتی Home Edition و AYASpace 2.0 که یک نرم‌افزار جامع برای مدیریت سیستم بوده، به صورت از پیش نصب شده بر روی دستگاه، روانه بازار می‌شود. این محصول انواعی از رابط‌ها از جمله دو پورت USB 3.2 نسل دو Type-A، دو پورت USB 2.0 Type-A، یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری، یک درگاه HDMI 2.0، یک پورت‌نمایش 1.4 و پورت های دوگانه RG45 برای اتصالات اِترنت 1000 مگابیت در ثانیه و 2.5 گیگابایت در ثانیه را ارائه می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید
کمپانی NZXT از کامپیوتر گیمینگ اقتصادی و آماده (اسمبل‌شده) خود رونمایی کرد

علاوه بر این، این دستگاه به یک پورت انتقال برق USB Type-C و یک جایگاه قفل کنسینگتون برای امنیت دستگاه، مجهز شده است و در بخش اتصالات نیز از WiFi 6E و بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند. این محصول همچنین قابلیت پشتیبانی از نمایشگر های 4K با نرخ نوسازی 144 هرتزی را داراست.

این مینی کامپیوتر ابعادی 146 در 134 در 48 میلی‌متری داشته و وزن تقریبی آن 538 گرم است که براساس قرارگیری SSD یا حافظه‌های دیگر، وزن آن تغییر می‌کند. AM02 از منظر کابردی، یک محصول همه‌کاره محسوب شده و از سیستم‌عامل‌های نیز متفاوتی پشتیبانی می‌کند. این محصول می‌تواند به عنوان یک مینی کنسول گیمینگ، مودم یا یک فضای ذخیره‌سازی متصل به شبکه (NAS) نیز به کار گرفته شود. AM02 همچنین با انواعی از لوازم جانبی شامل آداپتور شارژ سریع 100 واتی، کابل HDMI، کابل برق USB-C و مواردی دیگر عرضه می‌شود.

مینی کامپیوتر Ayaneo AM02 Retro روانه بازار شد

قیمت و دسترسی:

مینی کامپیوتر AM02 Retro آیانئو با برچسب‌های قیمتی متفاوت (بسته به نوع پیکربندی) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

مدل غیرکامل این دستگاه (بدون رم و هارد) که صرفاً با پردازنده AMD Ryzen 7 7840HS عرضه می‌شود با قیمت 499 دلاری به فروش می‌رسد. نسخه 16 گیگابایت رم / 512 گیگابایت حافظه داخلی این محصول نیز با برچسب قیمتی 659 دلاری روانه بازار می‌شود.

نسخه 16 گیگابایت رم / 1 ترابایت حافظه داخلی AM02 Retro، با قیمت اولیه 699 دلار برای خرید موجود است و در نهایت نسخه 32 گیگابایت رم / 1 ترابایت حافظه داخلی آن نیز با قیمت 769 دلاری عرضه می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>