Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مینی کامپیوتر AOOSTAR T-Box با پردازنده N100 اینتل رونمایی شد

مینی کامپیوتر AOOSTAR T-Box با پردازنده N100 اینتل رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یک مینی کامپیوتر جذاب دیگر به نام “AOOSTAR T-Box” به جمع کامپیوترهای کوچک پیوست. این مینی کامپیوتر همه‌کاره و ارزان قیمت به اندازه یک کف دست بوده و یک پردازنده N100 اینتل و 9 پورت اتصال را در خود جای داده است. برای آشنایی با این گجت زیبا و کاربردی با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات مینی کامپیوتر AOOSTAR T-Box

در حالت کلی می‌توان از T-Box به عنوان یک سیستم برای صفحه نمایش‌های دیجیتالی (Digital signage/تابلوهای دیجیتال و مانیتورهای تبلیغاتی) یا مراکز رسانه‌ای (Media Center مانند اتاق کنفرانس) استفاده کرد. این مینی کامپیوتر قادر است سه نمایشگر را به صورت همزمان پوشش و یک دستگاه شبکه و کامپیوتر کوچک را در خود جای دهد. T-Box در وب‌سایت آمازون در 3 اندازه متفاوت فهرست شده است. این ابعاد عبارتند از:

  • 89 در 89 در 45 میلی‌متر
  • 87 در 87 در 40 میلی‌متر
  • 84 در 80 در 45 میلی‌متر

در حالیکه آخرین گزینه ابعاد بسیار کوچکی دارد، اما همچنان با کوچک‌ترین مینی کامپیوتر جهان (LarkBox با ابعاد 61 در 61 در 43 میلی‌متر) فاصله زیادی دارد. همان‌طور که پیش‌تر مطرح شد، مینی کامپیوتر AOOSTAR T-Box یک پردازنده N100 اینتل را در خود جای داده است. این پردازنده که بر اساس معماری Alder Lake-N طراحی شده است، از یک تراشه چهار هسته‌ای 6 واتی بهره می‌برد و در لپ‌تاپ‌های بسیار کوچک و مینی کامپیوتر‌های کم‌مصرف استفاده می‌شود.

همچنین مطالعه کنید
مینی کامپیوتر Machenike Creator MINI 2 با پردازنده i7-13620H اینتل رونمایی شد

علاوه بر این، این پردازنده در کنار یک رم نوع LPDDR5-4800 با ظرفیت 8 یا 16 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی (هارد SSD از نوع NVMe) با اتصال PCIe 3.0 و ظرفیت 256 یا 512 گیگابایتی عملکرد خود را به نمایش می‌گذارد. متاسفانه به علت لحیم بودن رم به مادربرد امکان ارتقاء آن وجود ندارد، اما کاربران می‌توانند ظرفیت هارد SSD را ارتقاء دهند.

مینی کامپیوتر AOOSTAR T-Box با پردازنده N100 اینتل رونمایی شد

مینی کامپیوتر AOOSTAR T-Box از نظر گزینه‌های اتصال بسیار قدرتمند است. این گجت از “سه پورت اترنت (Ethernet) گیگابیتی، سه پورت HDMI، سه پورت USB 3.1 تایپ A و یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری” بهره می‌برد و از قابلیت‌های بی‌سیم نظیر “بلوتوث 4.2 و وای‌فای 5” نیز پشتیبانی می‌کند.

لازم به ذکر است، وظیفه خنک کردن مینی کامپیوتر AOOSTAR T-Box بر عهده یک هیت سینک (گرمابر) مجهز به لوله‌های مسی و یک فن چرخان، می‌باشد. این گجت کاربری و زیبا، در مقایسه با عملکردی که از خود ارائه می‌دهد، بسیار ارزان قیمت است.

مینی کامپیوتر AOOSTAR T-Box با پردازنده N100 اینتل رونمایی شد

قیمت پیکربندی پایه “رم 8 گیگابایتی/فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی” این دستگاه 149 دلار و قیمت پیکربندی “رم 16 گیگابایتی/فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی” 189 دلار است. این گجت از طریق وب‌سایت آمازون و وب‌سایت رسمی کمپانی AOOSTAR به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina | Aoostar

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>