جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سلفی خود را با این برنامه تنسنت به کاراکتر سه‌بعدی تبدیل کنید!

سلفی خود را با این برنامه تنسنت به کاراکتر سه‌بعدی تبدیل کنید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی تنسنت به‌تازگی یک قابلیت پیشگامانه‌ی جدید به نام «3D Avatar Dream Factory» را برای برنامه‌ی «Tencent Yuanbao» معرفی کرده است که می‌تواند چشم‌انداز ساخت کاراکترهای سه‌بعدی را متحول کند. ویژگی مذکور به کاربران این امکان را می‌دهد که به‌راحتی و با استفاده از سلفی‌های خود، کاراکترهای سه بعدی شخصی‌سازی‌شده‌ای بسازند. این قابلیت، Tencent Yuanbao را به اولین برنامه در جهان تبدیل می‌کند که به چنین فناوری تولید کاراکترهای سه‌بعدی با کیفیت بالا دست یافته است.

قابلیت جدید تنسنت با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی پیشرفته و برنامه‌های سه‌بعدی، فرآیند پیچیده و قدیمی ایجاد کاراکترهای سه‌بعدی را ساده می‌کند. کاربران به‌لطف این ویژگی می‌توانند شخصیت‌های خود را با انتخاب قالب‌های مختلف شخصی‌سازی کنند و حتی امکان چاپ سه‌بعدی ساخته‌های خود را نیز به‌راحتی داشته باشند.

اپلیکیشن Tencent Yuanbao از فناوری‌هایی مانند تعویض سر سه‌بعدی، مجسمه‌سازی هندسی و نقشه‌برداری بافت مواد PBR جهت اطمینان حاصل کردن از ارائه‌ی مدل‌های واقعی و دقیق کمک می‌گیرد. پروسه‌ی ساخت کاراکتر سه‌بعدی تنسنت، شامل بهینه‌سازی مدل‌ها و بافت‌های سر، اصلاح دقت هندسی و بهبود بافت مواد برای به تصویر کشیدن ظاهر واقعی‌تری است.

این ویژگی که در ابتدا با ۱۰ سبک کاراکتر مختلف در دسترس قرار می‌گیرد، با به‌روزرسانی‌های بیشتر گسترش خواهد یافت و گزینه‌های خلاقانه‌تری را ارائه خواهد داد. این اپلیکیشن از مدل زبانی بزرگ Yuanbao Tencent قدرت می‌گیرد که دارای قابلیت‌های تعامل چندوجهی و سابقه‌ی ساخت سوژه‌ها و آیتم‌های سه‌بعدی گوناگون است.

کاربران قادر خواهند بود تا مدل‌های سه‌بعدی ساخته‌شده را در نمای کامل ۳۶۰ درجه‌ای مشاهده کنند و آن‌ها را به‌آسانی تغییر دهند، به اشتراک بگذارند و به‌صورت سه‌بعدی پرینت بگیرند. امکان استفاده از این قابلیت خلاقانه در حال حاضر به‌طور مستقیم در برنامه‌ی Tencent Yuanbao و وی‌چت (WeChat) در دسترس قرار دارد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *