جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

پیکسل بادز پرو 2 با تراشه تنسور A1 گوگل و امکان کاهش نویز دو برابری معرفی شد!

پیکسل بادز پرو 2 با تراشه تنسور A1 گوگل و امکان کاهش نویز دو برابری رونمایی شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوگل در رویداد جدید خود به‌صورت رسمی از پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، پیکسل 9 پرو XL، پیکسل 9 پرو فولد و پیکسل واچ 3 رونمایی کرد. علاوه‌ بر این محصولات، نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم پیکسل بادز پرو که در سال ۲۰۲۲ راهی بازار شده بودند، سرانجام با نام «پیکسل بادز پرو 2» (Pixel Buds Pro 2) معرفی شد. برای اطلاع از مشخصات ایربادهای جدید گوگل، با اِروتِک همراه باشید.

پیکسل بادز پرو 2 به تراشه‌ی اختصاصی تنسور A1 گوگل مجهز است و عملکردی قدرتمند را ارائه می‌دهد. طبق گفته‌های گوگل، این ایربادها می‌توانند نویز و سروصدای اطراف کاربر را دو برابر بهتر از پیکسل بادز پرو اصلی کاهش دهند. نویز کنسلینگ فعال (ANC) هدفون بی‌سیم جدید گوگل همچنین ۳ میلیون‌بار در ثانیه صدای محیط را بررسی می‌کند.

گوگل وعده می‌دهد که ایربادهای پیکسل بادز پرو ۲ برای پوشیدن در تمام روز راحت هستند، چرا که ظاهراً با استفاده از ۴۵ میلیون داده از گوش‌های مختلف طراحی شده‌اند. هندزفری بی‌سیم موردبحث از درایورهای ۱۱ میلی‌متری برخوردار است و از صدای فضایی (Spatial) با قابلیت ردیابی موقعیت سر کاربر پشتیبانی می‌کند. این ایربادها همچنین می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایل Gemini از هوش مصنوعی جمینای گوگل بهره بگیرند.

افزون‌ بر این‌، گوگل اعلام کرده است که ایربادهای پیکسل بادز پرو 2 از میکروفون‌های مخصوص، کاورهای توری ضد باد و هوش مصنوعی گوگل برای افزایش وضوح صدا در هنگام تماس‌ها استفاده می‌کنند. پشتیبانی هدفون بی‌سیم مذکور از سرویس Find My Device گوگل، به کاربران این امکان را می‌دهد تا هنگام گم شدن ایربادها یا کیس شارژ، آن‌ها را با استفاده از صدایی که تولید می‌کنند بیابند. این هندزفری بلوتوثی جدید از اتصال چندنقطه‌ای نیز پشتیبانی می‌کند.

برنامه‌ی Pixel Buds، اکولایزر سفارشی پنج بانده و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را در دسترس کاربران پیکسل بادز پرو ۲ قرار می‌دهد. گوگل همچنین وعده داده است که شارژدهی ایربادهای پیکسل بادز پرو 2 در صورت روشن بودن ANC به ۸ ساعت و در صورت خاموش بودن آن به ۱۲ ساعت می‌رسد. کیس شارژ می‌تواند تا ۳۰ ساعت انرژی این ایربادها را با نویز کنسلینگ فعال تأمین کند. اگر ANC خاموش باشد، شارژدهی کیس به ۴۸ ساعت افزایش خواهد یافت. پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، یکی دیگر از ویژگی‌های کیس شارژ پیکسل بادز پرو ۲ به حساب می‌آید.

پیکسل بادز پرو ۲ در رنگ‌های سفید استخوانی، خاکستری تیره، صورتی و سبز با قیمت ۲۲۹ دلار راهی بازار خواهد شد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *