Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هدفون بی سیم گوگل پیکسل بادز پرو در 2 رنگ جدید به بازار می آید

هدفون بی سیم پیکسل بادز پرو گوگل با 2 رنگ جدید به بازار می آید

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در رویداد رونمایی از گوشی‌های سری پیکسل 8 گوگل و ساعت هوشمند پیکسل واچ 2، کمپانی گوگل از دو رنگ جدید برای هدفون بی‌سیم پیکسل بادز پرو خود که سال گذشته معرفی شده بود نیز رونمایی کرد. از این پس، این هدفون بی‌سیم در دو رنگ “آبی آسمانی” و “کرم استخوانی روشن (Porcelain)” به بازار عرضه خواهد شد.

نکته جالب این است که انتخاب این دو گزینه رنگی، فراتر از اهداف زیبایی‌شناسی بوده است و تطابق 100 درصدی این دو گزینه رنگی با رنگ‌های گوشی‌های پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو غیرعمدی نبوده است! گوگل با انتخاب این دو رنگ، تلاش کرده است با در اختیار گذاشتن گزینه‌های رنگی تازه، به تمایلات کاربرانی که علاقه‌مند به ست کردن گوشی هوشمند با هدفونشان هستند، پاسخ مناسبی را دهد.

به غیر از گزینه‌های رنگی هدفون بی‌سیم گوگل پیکسل بادز پرو، سایر مشخصات این هدفون تغییری نخواهد کرد و این هدفون بی‌سیم با قیمت 199 دلار و در 6 گزینه رنگی “مرجانی (نارنجی-صورتی)، نقره‌ای، زغالی تیره، سبز لیمویی، آبی روشن و کرم استخوانی روشن” به فروش خواهد رسید.

هدفون بی سیم گوگل پیکسل بادز Pro در 2 رنگ جدید به بازار می آید

پیکسل بادز پرو گوگل به عنوان یکی از هدفون‌های بی‌سیم بسیار پیشرفته بازار فعلی به شمار می‌آید. این هدفون از قابلیت‌هایی مانند “حذف نویز فعال همراه با حفظ حالت شفافیت، دستیار هندزفری گوگل، امکان اتصال به چندین دستگاه برای جا‌به‌جایی آسان میان دستگاه‌های الکترونیکی مختلف و عمر باتری 31 ساعته” بهره می‌برد.

همچنین مطالعه کنید
ساعت فسیل نسل 6 نسخه Wellness با سیستم‌عامل Wear OS 3 معرفی شد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>