جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هندزفری بلوتوثی نیروانا زنیث boAt با حذف نویز فعال تا 50 دسی‌بل رونمایی شد

هندزفری بلوتوثی نیروانا زنیث boAt با حذف نویز فعال تا 50 دسی‌بل معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند boAt به‌تازگی از هندزفری بلوتوثی جدید نیروانا زنیث (Nirvana Zenith) رونمایی کرد و خبر داد که فروش این ایربادهای جدید تا چند روز آینده آغاز خواهد شد. برای اطلاع از مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت هندزفری بلوتوثی نیروانا زنیث boAt، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات نیروانا زنیث boAt

هندزفری بلوتوثی‌ جدید boAt دارای درایورهای صوتی باس عمیق ۱۱ میلی‌متری است که صدای Hi-Fi و دالبی (Dolby) را برای تجربه‌ی شنیداری بهتر کاربران ارائه می‌دهد. این گجت پوشیدنی از یک پردازنده‌ی دوهسته‌ای برخوردار است و از اتصال بلوتوث ۵٫۳ پشتیبانی می‌کند. ایربادهای جدید boAt همچنین از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) تا ۵۰ دسی‌بل بهره می‌برند و برای تجربه‌ی بهتر در تماس‌ها و مکالمات، از ۶ میکروفون با فناوری AI ENCx استفاده می‌کنند.

اکولایزر تطبیق‌پذیر BoAt بار دیگر در یکی از گجت‌های پوشیدنی این برند مورداستفاده قرار می‌گیرد. نیروانا زنیث با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا ۵۰ ساعت با قاب شارژ دوام بیاورد و شارژدهی داشته باشد. از طرف دیگر، تنها ۵ دقیقه شارژ برای ۱ ساعت پخش صدا کافی است. ویژگی‌های قابل توجه‌ی این هندزفری بلوتوثی جدید شامل مواردی مانند گواهی مقاومت در برابر آب IPX5، پشتیبانی از استاندارد جفت سریع (Fast Pair) گوگل و اتصال چند دستگاه می‌شود.

هندزفری بلوتوثی نیروانا زنیث boAt در دو رنگ‌بندی کرم با صورتی و مشکی با نقره‌ای روانه‌ی بازار می‌شود. این ایربادها هم‌اکنون در فروشگاه‌های آمازون و Flipkart فهرست شده‌اند و دارای برچسب قیمتی ۳٬۹۹۹ روپیه (حدود ۴۸ دلار) هستند. فروش هندزفری بلوتوثی جدید برند boAt در تاریخ ۲۴ مِی ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *