Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

پاوربانک شارگیک 140 با ظرفیت 20 هزار میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

پاوربانک شارگیک 140 با ظرفیت 20 هزار میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند Sharge به‌تازگی یک کمپین تأمین مالی و سرمایه‌‎گذاری جمعی را از طریق پلتفرم کیک‌استارتر (Kickstarter) برای پاوربانک شارگیک 140 (Shargeek 140) به راه انداخته است. همان‌طور که از نام این محصول پیداست، پاوربانک جمع‌و‌جور Sharge می‌تواند حداکثر توان خروجی ۱۴۰ وات در هنگام شارژ دو دستگاه به‌طور همزمان را ارائه دهد. راه‌اندازی این کمپین تقریباً چهار ماه پس از رونمایی این شرکت از پاوربانک شارگیک 170 و عرضه‌ی آن به بازارهای جهانی با استفاده از همان مدل تأمین مالی جمعی انجام صورت می‌گیرد.

پاوربانک شارگیک 140 دارای ظرفیت ۲۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و می‌تواند دستگاه‌های مختلفی را با یک بار شارژ کامل، چندین بار شارژ کند. به‌عنوان مثال، Sharge ادعا کرده است که این پاوربانک می‌تواند یک آیفون 15 پرو را چهار بار یا یک مک بوک پرو را یک بار به‌طور کامل شارژ کند. پاوربانک مذکور از خروجی ۱۰۰ واتی USB-C و خروجی ۴۰ واتی USB-A در هنگامی که هر دو پورت به‌طور همزمان مشغول شارژ هستند بهره می‌برد. صفحه‌نمایش هوشمند این پاوربانک نیز وضعیت باتری دستگاه را به کاربر اطلاع می‌دهد. شارگیک 140 همچنین حالتی با جریان کم را برای ایربادها و ساعت‌های هوشمند ارائه می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید
کمپانی BenQ از نوار نوری مغناطیسی "لپتاپ بار" با قابلیت تنظیم خودکار نور رونمایی کرد

پاوربانک شارگیک 140 با ظرفیت 20 هزار میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

پاوربانک جدید Sharge نمای بیرونی مشکی‌رنگ و شفافی دارد و ابعاد آن ۱۵۸ در ۶۵ در ۳۰٫۵ میلی‌متر است که طراحی جمع‌وجور شارگیک 140 را برجسته می‌کند. این محصول همچنین تا حد زیادی سبک محسوب می‌شود و وزن آن تنها به حدود ۰٫۵ کیلوگرم می‌رسد.

قیمت اولیه‌ی این پاوربانک ۱۰۹ دلار است و شارگیک 140 به چندین کشور از جمله آمریکا، استرالیا و هلند ارسال خواهد شد. تاریخ تخمینی تحویل پاوربانک Sharge نیز ژوئیه ۲۰۲۴ اعلام شده است. کمپین کیک‌استارتر این پاوربانک در حال حاضر از هدف خود فراتر رفته و انتظار می‌رود که Sharge به تعهداتش وفادار بماند. با این حال، هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه‌ی عمومی این محصول ارائه نشده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>