Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

دو مدل جدید ایرپاد 4 اپل احتمالاً در پاییز 2024 عرضه خواهند شد

دو مدل جدید ایرپاد 4 اپل احتمالاً در پاییز 2024 عرضه خواهند شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طبق شایعات جدید، ظاهراً اپل قصد دارد ایرپاد 4 را در اواخر سال جاری میلادی عرضه کند. مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ که معمولاً به پوشش‌های خبری و گزارشات دقیق شناخته می‌شود، اکنون اطلاعات بیشتری در مورد نسل بعدی ایرفون‌های TWS اپل فاش کرده است. او پیش از این گزارش داده بود که غول فناوری کوپرتینویی دو مدل جدید ایرپاد 4 را معرفی خواهد کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر درباره‌ی جدیدترین گزارش پیرامون ایرپاد 4، با اِروتِک همراه باشید.

گورمن گزارش داده است که تولید انبوه ایرپاد 4 اپل در ماه می از طریق شرکای GoerTek و LuxShare Precision آغاز خواهد شد. این ایرپادهای جدید احتمالاً در ماه سپتامبر یا شاید یک ماه بعد و در اکتبر ۲۰۲۴ در کنار سری آیفون 16 به بازار راه یابند. اپل برنامه دارد که بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون دستگاه از ایرفون‌های نسل بعدی TWS خود را تولید کند. تخمین تولید ایرپادهای جدید نیز بیشتر از مدل‌های قبلی به نظر می‌رسد.

انتظار می‌رود اپل ایرپاد 4 را در دو مدل معرفی کند؛ این دو دستگاه ظاهراً از نام‌های رمزی B768E و B768M برخوردارند. اولی به‌عنوان مدل سطح پایه و ارزان‌قیمت در نظر گرفته شده است (و E در نام رمزی به «Entry» اشاره دارد)، در حالی که دومی می‌تواند «میان‌رده» باشد و آن M به کلمه‌ی «Mid-tier» اشاره کند. عرضه‌ی این ایرفون‌های TWS منجر به توقف تولید نسل دوم و سوم ایرپادهای اپل خواهد شد. این بدان معناست که خط تولید ایرپادها شامل سطح پایه و میان‌رده‌ی ایرپادز 4، ایرپادز پرو (نسل دوم) و ایرپادز مکس می‌شود.

با توجه به یک گزارش قبلی در این زمینه، ایرپاد 4 اپل قرار است طراحی جدید و بهتری داشته باشد و پشتیبانی از USB-C و موارد دیگری را ارائه کند. بر اساس گزارشات، مدل میان‌رده از قابلیت‌های ردیابی Find My و ANC بهره‌مند خواهد بود که در ایرپاد پرو اپل نیز مورداستفاده قرار گرفته بودند.

همچنین مطالعه کنید
مشخصات باتری پیکسل بادز پرو 2 گوگل در وب‌سایت‌های صدور گواهینامه‌ رؤیت شد

گورمن همچنین اشاره کرده است که نسل جدید ایرپاد پرو تا سال آینده به بازارها نمی‌آید. با این حال، انتظار می‌رود که نسل فعلی این ایرپادها با iOS 18 حالت سمعک دریافت کنند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>