Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی از اسپیکر ارزان‌قیمت ردمی برای کامپیوتر رونمایی کرد

شیائومی از اسپیکر ارزان قیمت ردمی برای کامپیوتر رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند ردمی شیائومی اخیراً از یک ساندبار جدید برای کامپیوتر رونمایی کرد و این محصول را به‌زودی به عنوان اولین لوازم جانبی مخصوص کامپیوتر خود روانه‌ی بازارها خواهد نمود. اسپیکر جدید شیائومی دارای یک پیکربندی صوتی پیچیده با چهار واحد آکوستیک است تا کیفیت صدایی استثنایی را به کاربران ارائه دهد. ردمی همچنین با عرضه‌ی این اسپیکر به شکل جدی و قابل توجه وارد بازار لوازم جانبی صوتی کامپیوتر می‌شود. جهت آشنایی بیشتر با این اسپیکر مخصوص کامپیوتر در ادامه با اِروتِک همراه باشید.

شیائومی از اسپیکر ارزان‌قیمت ردمی برای کامپیوتر رونمایی کرد

با توجه به تصویر تبلیغاتی جدیدی که ردمی از اسپیکر دسکتاپ خود منتشر کرده است، می‌توان یک طراحی استوانه‌ای صاف را مشاهده کرد. علاوه بر این طراحی، اسپیکر جدید برند ردمی به یک روکش خاکستری مات مزین شده که جذابیت بصری آن را افزایش می‌دهد و این اسپیکر را به انتخاب مناسبی برای انواع کامپیوترها تبدیل می‌کند.

اسپیکر دسکتاپ ردمی مجهز به نورپردازی محیطی RGB است که این نورپردازی با صدای خروجی اسپیکر هماهنگ می‌شود و یک ریتم رنگی جذاب را به‌صورت همزمان ارائه می‌دهد. این ویژگی برای کاربرانی طراحی شده که دنبال محیطی پویا و فراگیر برای فعالیت‌های کامپیوتری خود هستند.

این اسپیکر همچنین دارای پردازشگر سیگنال‌های دیجیتال (DSP) حرفه‌ای و باکیفیتی می‌باشد که برای ارائه‌ی عملکرد صوتی مناسب در سناریوهای مختلفی نظیر پخش موسیقی، بازی و فیلم بهینه شده است.

همچنین مطالعه کنید
اولین گیره خنک کننده مغناطیسی آیکو همراه با سری Z9 به‌زودی عرضه می‌شود

اسپیکر مخصوص کامپیوتر ردمی با تمامی ویژگی‌های پیشرفته و جذابش، در بازار چین ۱۹۹ یوان (معادل ۲۷ دلار) قیمت خورده که در راستای استراتژی ردمی برای ارائه‌ی محصولات ارزش‌محور با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه قرار می‌گیرد. پیش‌فروش این اسپیکر جدید نیز از تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) آغاز خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره‌ی این محصول در دسترس نیست و منابع رسمی هنوز درمورد اسپیکر مخصوص کامپیوتر ردمی جزئیات بیشتری را به اشتراک نگذاشته‌اند. شایان ذکر است که این محصول همچنان به سایت فروشگاه رسمی شیائومی اضافه نشده و رونمایی کامل از مشخصات و قابلیت‌های آن نیز صورت نگرفته است.

آخرین محصولی که برند ردمی در این حوزه عرضه کرد، ساندبار تلویزیون ردمی (Redmi TV Soundbar) بود که همانند اسپیکر جدید این برند، ۱۹۹ یوان (۲۷ دلار) قیمت داشت. این ساندبار دارای دو اسپیکر ۳۰ واتی بود و گزینه‌های اتصال متنوعی نظیر پورت AUX و S/PDIF و بلوتوث ۵.۰ را در اختیار کاربران قرار می‌داد. طراحی ساندبار مخصوص تلویزیون ردمی به شکل قابل توجهی مینیمالیستی بود و شامل روکش مشکی مات و لوگوی مینیمال و ساده‌ای می‌شد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>