Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

یوگرین از منبع تغذیه قابل حمل PowerRoam 2200 رونمایی کرد

یوگرین از منبع تغذیه قابل حمل PowerRoam 2200 رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی یوگرین (Ugreen) که یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های ساخت لوازم جانبی برای شارژ کردن محسوب شده و جزو پیشگامان این حوزه است، به‌تازگی از منبع تغذیه قابل حمل قدرت‌مند استثنایی خود به نام PowerRoam 2200 رونمایی کرد. برای آشنایی بیش‌تر با این گجت قابل حمل، با اِروتِک همراه باشید.

این منبع تغذیه قابل حمل که با شعار “برق‌رسانی به هر چیزی، در هر جا و هر زمان” معرفی شده است، با دامنه‌ی ۲ کیلووات ساعتی خود قصد تبدیل شدن به بهترین منبع تغذیه قابل حمل ممکن را دارد. PowerRoam 2200 از تاریخ ۱۷ مهر (۹ اکتبر) به صورت رسمی از طریق سایت کمپانی یوگرین قابل سفارش است.

منبع تغذیه قابل حمل PowerRoam 2200 راه‌حلی تطبیق‌پذیر برای نیازهای خانگی و خارج از آن به حساب می‌آید و در هر دو حالت می‌توان از آن بهره برد. این دستگاه قابل حمل انقلابی یوگرین با افزایش سرعت شارژ مجدد (Warp-speed recharging)، محصولی قابل اعتنا و کارآمد به حساب می‌آید. کمپانی یوگرین با بهره‌گیری از فناوری اختصاصی PowerZip، منبع تغذیه PowerRoam 2200 را در عرض ۵۰ دقیقه، تا ۸۰ درصد مجدداً شارژ می‌کند و برای شارژ کامل آن تنها باید ۱.۵ ساعت صبر کنید. این دستاورد فنی به این معناست که دیگر نیازی به تحمل مدتی طولانی جهت شارژ شدن منابع تغذیه قابل تحمل خود نخواهید داشت. با خلاص شدن از یکی از بزرگ‌ترین محدودیت‌های موجود در منابع تغذیه‌، PowerRoam 2200 عملکرد قدرت‌مندتری را به نمایش می‌گذارد و دارای توانایی برق‌رسانی به ۹۹ درصد وسایل منزل است.

منبع تغذیه قابل حمل PowerRoam 2200

فناوری پیشرفته با ماندگاری طولانی

به لطف استفاده از فناوری یو-توربو (U-Turbo)، منبع تغذیه PowerRoam 2200 می‌تواند تا سقف ۳۵۰۰ وات برق‌رسانی انجام دهد که فراتر از میانگین محصولات مشابه است. علاوه بر این، این محصول با ۶ پریز برق متناوب عرضه می‌شود که تا ۲۴۰۰ وات توان خروجی را پشتیبانی می‌کنند. در مجموع نیز این منبع تغذیه از ۱۶ پریز مختلف بهره می‌برد، ویژگی‌ که امکان استفاده از PowerRoam ۲۲۰۰ جهت برق‌رسانی به (تقریباً) هر وسیله‌ی خانگی‌ را تضمین می‌کند.

یکی از چشم‌گیرترین ویژگی‌های منبع تغذیه PowerRoam 2200، باتری LiFePO4 به شمار می‌رود که با ۳۰۰ چرخه‌ی شارژ، ۶ برابر طول عمر و ماندگاری طولانی‌تری نسبت به میانگین محصولات مشابه از خود به ثبت می‌رساند. ضمناً، قطعات داخلی دستگاه توسط یک پوسته‌ی ABS پلی‌کربنات یکپارچه و با استحکام بالا محافظت می‌شوند که متعاقباً دوام و پایداری آن را افزایش می‌دهد. مورد دیگری که در افزایش طول عمر منبع تغذیه قابل حمل PowerRoam 2200 موثر است، سیستم مدیریت باتری پیشرفته‌ (BMS) یوگرین در این محصول است که از آن در برابر جریان بیش از حد، ولتاژ بیش از حد و گرمای بیش از حد محافظت می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
سونی از پروژه لئوناردو رونمایی کرد؛ یک کنترلر ماژولار مخصوص PS5 که برای بازیکنان دارای معلولیت طراحی شده است

منبع تغذیه قابل حمل PowerRoam 2200

حمل و نقل ساده و استفاده‌ی آسان

همان‌طور که انتظار می‌رود، سهولت جابجایی جزو موارد کلیدی و بسیار حائز اهمیت هر منبع تغذیه‌ی قابل حملی محسوب می‌شود. کمپانی یوگرین نیز به این موضوع کاملاً آگاه است و در جهت بهبود سهولت جابجایی منبع تغذیه‌ی جدیدش، از چرخ دستی پلی بوتیلن قابل جداشدن بهره می‌گیرد.

این چرخ دستی، امکان حمل و نقل آسان‌تری را فراهم نموده است و به لطف آن، منبع تغذیه PowerRoam 2200 در هر نوع ماجراجویی، بسیار قابل حمل‌تر و راحت‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. از نظر قابلیت توسعه و ارتقا نیز PowerRoam 2200 با پشتیبانی از سقف ۵ باتری جداگانه و افزایش توان ۲ الی ۱۲ کیلووات ساعتی، میان محصولات مشابه بی‌رقیب است. چنین قابلیتی باعث شده که آمادگی برای مواقع اضطراری، آسان‌تر از همیشه صورت بگیرد و این محصول از جایگاه گجتی معمولی جدا گردد و به یک لوازم خانگی ضروری تبدیل شود.

منبع تغذیه قابل حمل PowerRoam 2200

منبع تغذیه PowerRoam 2200 هم‌چنین با ۱۶ پریز باکیفیت در دسترس قرار می‌گیرد تا برای هر نوع نیاز و هر دستگاهی قابل استفاده باشد. این پریزها شامل یک درگاه تخصصی اندرسون (Anderson) برای وسایل برقی کاروان‌های مسافرتی (RV) نیز می‌شوند. به لطف برنامه‌ی مخصوص یوگرین، امکان نظارت هم‌زمان بر قابلیت‌های این گجت در اختیار کاربران قرار گرفته و می‌توانید در هر کجا و هر زمان به مدیریت منبع تغذیه‌ی خود بپردازید. با ارائه‌ی قابلیت‌هایی نظیر حالت آرام (Quiet Mode)، حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی و قفل ایمنی کودک، در کنار چندین قابلیت و ویژگی دیگر، برنامه‌ی یوگرین تجربه‌ای امن و قابل شخصی‌سازی را برای کاربران این منبع تغذیه فراهم می‌کند.

در پایان نیز باید گفت منبع تغذیه قابل حمل PowerRoam 2200 هم‌اکنون با قیمت ۱۹۹۹ دلار به صورت رسمی از فروشگاه آمازون یا سایت کمپانی یوگرین برای خرید در دسترس قرار گرفته است.

منبع: Gizchina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>