Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شارژر ساعت های فیت بیت از ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 پشتیبانی می‌کنند

شارژر ساعت های فیت بیت از ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 نیز پشتیبانی می‌کند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالی که ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 از لحاظ طراحی ظاهری، تغییرات چندانی را دربر نداشته است، اما در جدیدترین ساعت هوشمند گوگل، بهبودهای کوچک اما قابل توجهی به چشم می‌خورند. اکنون، پس از طراحی مجدد سیستم شارژ، ساعت پیکسل واچ 2 گوگل به جای طراحی شارژ بی‌سیم موجود در ساعت پیکسل واچ اصلی، از آداپتورهای چهار پین اختصاصی استفاده می‌کند. علاوه بر این، این محصول با برخی از شارژر ساعت های فیت بیت سازگار است و این مسئله راحتی و انعطاف بیشتری را در هنگام شارژ کردن ساعت، در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شارژر ساعت‌های هوشمند فیت بیت از ساعت پیکسل واچ 2 پشتیبانی می‌کنند

کدام یک از شارژر ساعت های فیت بیت با ساعت پیکسل واچ 2 سازگار هستند؟

با استناد به گزارش وب‌سایت 9to5Google، طرح بندی جدید روی ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 بستر مناسبی برای شارژ ساعت با استفاده از قطعات مغناطیسی اختصاصی ساعت‌های هوشمند فیت بیت را فراهم می‌سازد. توجه داشته باشید که این قابلیت تنها برای آداپتورهای برق دارای چهار پایه یکسان ساعت‌های هوشمند فیت بیت مانند “فیت بیت Versa 4، فیت بیت Sense و فیت بیت Sense 2” فراهم است. با این حال، تاکنون اطلاعات بیشتری در رابطه با سازگاری شارژرهای ساعت های فیت بیت با “نرخ شارژ بهبود یافته” ساعت پیکسل واچ 2 منتشر نشده است.

علاوه بر سازگاری با شارژر ساعت های فیت بیت، انتظار می‌رود که پین‌های مغناطیسی جدید ساعت پیکسل واچ 2 در طی فرآیند شارژ، گرمای کمتری از خود ساطع کنند. همچنین این احتمال وجود دارد که در این سبک از فرآیند شارژ تماسی (نسبت به شارژ بی‌سیم که از طریق فرآیندهای القایی صورت می‌گیرد) انتقال برق به صورت بهینه صورت بپذیرد.

همچنین مطالعه کنید
تراشه اگزینوس 2400 با پردازنده 10 هسته ای به بازار می‌آید!

به گفته گوگل، پیکسل واچ 2 از یک باتری بهبود یافته بهره می‌برد و اکنون تخمین زده می‌شود که حتی با قرار دادن این ساعت هوشمند روی حالت “همیشه روشن/Always-On” شارژ آن تا 24 ساعت دوام بیاورد.

شارژر ساعت‌های هوشمند فیت بیت از ساعت پیکسل واچ 2 پشتیبانی می‌کنند

قابلیت جدید ساعت هوشمند پیکسل واچ 2

علاوه بر این، گوگل در ساعت پیکسل واچ 2 یک قابلیت جدید به نام “پیمایش اینرسی” را معرفی می‌کند. این قابلیت با هدف یک‌پارچه‌سازی و روان‌تر شدن تجربه کاربری در هنگام پیمایش (اسکرول کردن) روی ساعت هوشمند ارائه شده است. با این حال، برخی از کاربران معتقدند که نسل‌های پیشین ساعت‌های هوشمند پیکسل واچ گوگل نیز از این قابلیت بهره می‌برند، با این تفاوت که این قابلیت با “به‌روزرسانی ساعت” فعال می‌شود.

منبع: NextPit

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>