Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

کنترل‌های بیشتر روی پیام‌های ناپدید‌شونده در واتساپ: به‌زودی

کنترل‌های بیشتر روی پیام‌های ناپدید‌شونده در واتساپ: به‌زودی

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

همانطور که عموماً برای برخی از مهم‌ترین برنامه‌های کاربردی در زمینه موبایل اتفاق می‌افتد، تغییرات عملکردی جدید با نسخه‌های بتا آزمایش می‌شوند که کاربران می‌توانند به آن ملحق شده و آن‌ها را به کار بگیرند. کنترل‌های بیشتر روی پیام‌های ناپدید‌شونده، جدیدترین تغییری است که در نسخه بتا واتساپ در حال رخ دادن است.

همانگونه که توسط وب‌سایت WABetainfo اشاره شده، نسخه بتای v2.22.16.8 پیام‌رسان واتساپ تغییرات کوچکی را ارائه کرده است که یکی از آنها، عملکردی مربوط به مدیریت پیام‌های زمان‌بندی‌شده (پیام‌هایی که می‌توانند به‌طور خودکار مطابق با زمان‌بندی انتخاب‌شده توسط کاربر ناپدید شوند) است. اما اگر تا‌به‌حال این گزینه فقط با چت‌های جدید کار می‌کرد، اکنون انجام آن به صورت انتخابی با همه چت‌ها، از جمله چت‌های قدیمی‌تر نیز امکان‌پذیر خواهد بود. در اینجا صفحه‌نمایش تایمر اختیاری جدید برای آنچه که ممکن است در نسخه نهایی این اپلیکیشن نیز ارائه شود، آمده است.

کنترل‌های بیشتر روی پیام‌های ناپدید‌شونده در واتساپ: به‌زودی

براساس گفته‌های وبسایت WABetainfo، در نهایت امکان اعمال یک تایمر پیام به چند چت در یک زمان وجود دارد. این ویژگی واتساپ در تنظیمات پیش‌فرض تایمر پیام در دسترس بوده و می‌توانید آن در تنظیمات حریم خصوصی برنامه خود خود پیدا کنید. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا به سرعت برخی از چت‌ها را به موضوعات ناپدید‌شونده تبدیل کنند. در واقع، هنگامی که با استفاده از این ویژگی، تایمر پیام را برای برخی از چت‌ها اعمال می‌کنید، همه پیام‌های جدید در این چت‌ها براساس زمان تعیین‌شده توسط شما ناپدید می‌شوند.

همچنین مطالعه کنید
چگونه تصاویر شخصی خود را در اندروید مخفی کنیم؟

البته به‌نظر می‌رسد در حال حاضر این عملکرد برای همه حساب‌هایی که به واتساپ بتا ملحق شده‌اند فعال نیست، اما فعال‌سازی آن می‌تواند در هفته‌های آینده برای دیگر کاربران نیز انجام شده و سپس در نسخه نهایی اعمال شود. در واقع، این یک گزینه جزئی است که کاربران می‌توانند از طریق یک دکمه میانبر آن را فعال کنند. از آنجایی که این قابلیت با تأثیر عملکردی کم است، به احتمال زیاد در مدت زمان کوتاهی برای تمام کاربران دائمی می‌شود.

اخیراً پیام‌رسان واتساپ سخت تلاش کرده است تا مشکل حریم خصوصی کاربران را بهبود بخشد و جالب‌ترین تغییری که می‌تواند به‌زودی رخ دهد، امکان مدیریت بهتر وضعیت آنلاین شخص و تصمیم‌گیری در مورد این است که چه کسی می‌تواند وضعیت آنلاین ما ببیند، مربوط می‌شود.

منبع: Gizchina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>