Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آموزش نحوه جستجو در پینترست بدون ثبت نام!

آموزش نحوه جستجو در پینترست بدون ثبت نام!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پینترست (Pinterest) وب‌سایتی شناخته‌شده برای اشتراک‌گذاری تصاویر است که هنگام ورود به آن از کاربران درخواست ثبت نام کردن و ساخت حساب کاربری می‌کند. با این حال، راه‌هایی برای دور زدن این سایت وجود دارد تا بدون ثبت نام و ساخت اکانت، به محتوا و تصاویر موجود در آن دسترسی پیدا کرد. برای آشنایی با این راه‌ها و استفاده از سایت پینترست بدون نیاز به ثبت نام کردن، با اِروتِک همراه باشید.

۱. از صفحه‌ی «Explore» پینترست استفاده کنید

نحوه استفاده از پینترست بدون ثبت نام

به جای اینکه وارد صفحه‌ی اصلی سایت پینترست بشوید و درخواست ثبت نام یا ورود با حساب کاربری را ببینید، از طریق صفحه‌ی «Explore» از این سایت دیدن کنید. برخلاف صفحه‌ی اصلی پینترست، در این صفحه نیازی به ثبت نام ندارید و به‌‎راحتی می‌توانید تصاویر و محتواهایی که بیش از بقیه لایک شده‌اند و در حال حاضر مرکز توجه هستند را در طبقه‌بندی‌های متعدد پینترست مشاهده کنید و به نوار جستجو نیز دسترسی داشته باشید.

برای ورود به صفحه‌ی «Explore» سایت پینترست مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. سایت «Pinterest» را در مرورگر دلخواه خود جستجو کنید
  2. نتایج جستجو، سایت رسمی پینترست را به عنوان اولین نتیجه به شما نشان خواهد داد. در میان گزینه‌های پایین آدرس اصلی سایت، بر روی «Explore the best of Pinterest» کلیک کنید.
  3. با کلیک بر روی این گزینه، به صفحه‌ی «Explore» هدایت می‌شوید و می‌توانید کلمه‌ی کلیدی موردنظر خود را جستجو کنید و ترندها و تصاویر مرکز توجه را در زمینه‌ها و موضوعات مختلف مشاهده نمایید.

۲. در نوار جستجو از «Site:pinterest.com» استفاده کنید

برای جستجوی کلمات کلیدی مدنظر خود در سایت پینترست، نیازی به ساخت اکانت ندارید و تنها کافی است که جستجوی هدفمندی از طریق موتور جستجوی دلخواه خود انجام دهید تا به محتویات این سایت دسترسی داشته باشید. این روش برای تمامی موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ صادق است و به شما اجازه خواهد داد تا پین‌ها و تصاویر مرتبط را مستقیماً از طریق نتایج جستجوهای خود ببینید. قدم‌های زیر را برای استفاده از این روش دنبال کنید:

  1. به موتور جستجوی موردعلاقه‌ی خود بروید.
  2. بعد از وارد کردن کلمه‌ی کلیدی مدنظر خود در نوار جستجو، ترکیب «site:pinterest.com» را بعد از آن اضافه کنید. به طور مثال، اگر به دنبال الهام گرفتن برای انتخاب لباس عروس هستید، باید واژه‌ی معادل انگلیسی لباس عروس یا همان «wedding dress» را در نوار جستجو تایپ کرده و بعد از آن، «site:pinterest.com» را اضافه کنید. به این ترتیب:
    wedding dress site:pinterest.com
  3. حالا می‌توانید به‌سادگی و بدون نیاز به ثبت نام در سایت پینترست، از طریق نتایج موتور جستجو از محتویات و تصاویر متعدد این سایت بهره‌مند شوید.
همچنین مطالعه کنید
چگونه پروفایل لینکدین کاربران را به‌صورت ناشناس مشاهده کنیم؟

وقتی که از این روش برای جستجو کردن در پینترست استفاده می‌کنید، به این نکته نیز توجه داشته باشید که شاید گاهی‌اوقات سایت پینترست از شما درخواست ثبت نام کند. در این حالت، تنها باید بر روی دکمه‌ی X ضربه بزنید تا این پیام بسته شود و به جستجوی خود در پینترست ادامه دهید.

۳. از افزونه‌ی مرورگر مخصوص پینترست استفاده کنید

افزونه‌های کاربردی بسیار زیادی برای پینترست وجود دارد که می‌توانید بر روی مرورگر فایرفاکس خود نصب کنید. یکی از این افزونه‌ها که «Pinterest Guest» نام دارد، به شما اجازه می‌دهد که به سایت پینترست بدون نیاز به ثبت نام دسترسی داشته باشید و صفحات آن را بگردید.

در صورتی که قصد استفاده از این افزونه برای جستجو در پینترست را دارید و نمی‌خواهید در این سایت ثبت نام کنید، مراحل زیر را دنبال فرمایید:

  1. مرورگر فایرفاکس را باز کنید و به آدرس «addons.mozilla.org» بروید که خانه‌ی افزونه‌های موزیلا محسوب می‌شود.
  2. در نوار جستجویی که در سمت چپ صفحه قرار دارد، «Pinterest Guest» را تایپ کنید و دکمه‌ی اینتر را فشار دهید.
  3. بر روی «Add to Firefox» کلیک کنید.
  4. بعد از اتمام نصب این افزونه، یک دکمه‌ی مخصوص پینترست در پوشه‌ی افزونه‌های مرورگر شما پدیدار خواهد شد.
  5. جهت استفاده از این افزونه، به سایت پینترست بروید و آیکون افزونه‌ای که نصب کرده‌اید را از فهرست افزونه‌های خود انتخاب کنید.
  6. صفحه‌ی جدیدی باز خواهد شد که در آن می‌توانید بدون نیاز به ثبت نام یا ورود به حساب کاربری، به جستجوی محتوای مدنظر خود بپردازید. با استفاده از این افزونه، دیگر شاهد پیام‌ها و درخواست‌های پینترست برای ثبت نام کردن نیز نخواهید بود.

با کمک روش‌هایی که در این متن ذکر شد، قادر هستید بدون ثبت نام کردن در پینترست، از محتوای این سایت بهره ببرید. با این حال، ویژگی‌هایی مثل ذخیره کردن پین‌ها و تصاویر مدنظر یا نظر دادن زیر آن‌ها بدون ثبت نام و ساخت حساب کاربری ممکن نخواهد بود.

منبع: Makeuseof

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>