جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

کنترلر نیمه‌شفاف آبی‌رنگ Sky Cipher ایکس باکس معرفی شد

کنترلر نیمه‌شفاف آبی‌رنگ Sky Cipher ایکس باکس معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

چند هفته پیش بود که مایکروسافت از برنامه‌ی خود برای رونمایی از یک کنترلر ویژه‌ی جدید برای ایکس باکس با نام «Sky Cipher» خبر داد. اکنون، این کنترلر با طراحی جذاب و متفاوتش به‌صورت رسمی معرفی شد و برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفت. برای آشنایی با ویژگی‌های کنترلر جدید ایکس باکس، با اِروتِک همراه باشید.

کنترلر بی‌سیم جدید مایکروسافت برای ایکس باکس از یک طراحی نیمه‌شفاف آبی‌رنگ بهره می‌برد و با قیمت ۶۹٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد، اما عرضه‌ی رسمی آن برای تاریخ ۱۳ آگوست ۲۰۲۴ (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. کل بدنه‌ی کنترلر جدید ایکس باکس غیر از قسمت پشتی، گریپ‌ها و دکمه‌های آن، طراحی نیمه‌شفافی را به نمایش می‌گذارد.

کنترلر نیمه‌شفاف آبی‌رنگ Sky Cipher ایکس باکس معرفی شد

تریگرهای فلزی این کنترلر نیز به رنگ آبی درآمده‌اند و طراحی D-pad و دکمه‌های بامپر (RB و LB) طراحی ویژه‌ی Sky Cipher را بازتاب می‌دهند. با توجه به گفته‌های رسمی مایکروسافت، این دسته‌ی بازی اولین کنترلری به حساب می‌آید که بسته‌بندی آن سازگار با محیط زیست است، از پلاستیک یک‌بار مصرف استفاده نمی‌کند و حتی دفترچه‌ی راهنمای آن از طریق کد QR ارائه می‌شود. مایکروسافت همچنین به این شیوه توانست اندازه‌ی بسته‌بندی کنترلر Sky Cipher ایکس‌ باکس را تا ۲۲ درصد و وزن آن را تا ۲۱ درصد کاهش دهد.

کنترلر‌ جدید ایکس باکس غیر از طراحی منحصربه‌فردش، تفاوتی با کنترلرهای ایکس باکس سری ایکس یا سری اس موجود در بازار ندارد. به عبارت دیگر، کاربران همچنان می‌توانند انتظار ویژگی‌هایی مانند جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا، پورت USB-C و شارژدهی ۴۰ ساعته را از کنترلر نیمه‌شفاف آبی‌رنگ Sky Cipher هم داشته باشند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *