جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ عرضه بازی Tales of the Shire به تعویق افتاد!

تاریخ عرضه بازی Tales of the Shire به تعویق افتاد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو وتا ورکشاپ (Weta Workshop) به‌صورت رسمی اعلام کرد که بازی Tales of the Shire: A The Lord of the Rings Game با تأخیر مواجه شده است. بازی موردانتظار ارباب حلقه‌ها به‌جای اینکه در سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر عرضه شود، در ابتدای سال ۲۰۲۵ در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

توسعه‌دهندگان این بازی در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) بیان کردند:

«همگی ما در وتا ورکشاپ هیجان‌زده هستیم تا شما در شایر، گوشه‌ی آرامی از جهان جی. آر. آر. تالکین به ما بپیوندید. ما می‌خواهیم وقتی که بازیکن در نقش یک هابیت جدید برای اولین بار به Bywater پا می‌گذارد، همان چیزی که به آن امیدوار بوده است را تجربه کند.»

به این ترتیب، تیم توسعه‌دهندگان بازی جدید ارباب حلقه‌ها برای دستیابی به چنین هدفی، به فرصت بیشتری احتیاج خواهند داشت. خوشبختانه تاریخ عرضه‌ی جدید Tales of the Shire: A The Lord of the Rings Game قرار است در شوکیس A Hobbit Day، در تاریخ ۱ مهر ۱۴۰۳ (۲۲ سپتامبر ۲۰۲۴)، مشخص شود. تیم وتا ورکشاپ همچنین قصد دارد تا همراه با اعلام تاریخ انتشار جدید این عنوان، جزئیات و اطلاعات بیشتری درباره‌ی آن را به طرفداران خود ارائه کند.

چرخه‌ی گیم‌پلی بازی Tales from the Shire: A The Lord of the Rings Game برای علاقه‌مندان به دو بازی Stardew Valley یا Harvest Moon آشنا خواهد بود و وتا ورکشاپ تجربه‌ی آرامش‌بخش و مشابهی را برای طرفداران ارباب حلقه‌ها تدارک خواهد دید. بازیکنان در این عنوان نقش هابیت‌ها را در Bywater برعهده می‌گیرند و به شخصی‌سازی ظاهر و خانه‌ی خود با آیتم‌های متنوع می‌پردازند.

از ماهی‌گیری و کشاورزی گرفته تا آشپزی، برگزاری مهمانی، دعوت از دیگران، تجارت و کسب مهارت‌های جدید، بازی Tales from the Shire با دست پر به استقبال علاقه‌مندان به دنیای ارباب حلقه‌ها می‌آید. ماموریت‌های داستانی و فعالیت‌های روزانه همراه با شخصیت‌های محبوب این مجموعه نیز در دسترس قرار خواهند داشت.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *