جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

میانگین تعداد بازیکنان Destiny 2 در استیم به پایین‌ترین سطح تاریخ این مجموعه رسید!

تعداد بازیکنان بازی Destiny 2 در استیم به پایین‌ترین سطح تاریخ این مجموعه رسید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با توجه به آمارهای پلتفرم استیم، بازی Destiny 2 در طی سی روز گذشته ضعیف‌ترین عملکرد تاریخ این مجموعه را با میانگین ۳۱٬۳۰۰ بازیکن به ثبت رسانده است. اگرچه کاهش تعداد بازیکنان عناوین لایو سرویس امری اجتناب‌ناپذیر محسوب می‌شود و این میانگین آمار بازیکنان کنسول‌های سونی و مایکروسافت را دربرنمی‌گیرد، اما به نظر می‌رسد که عنوان شوتر علمی‌تخیلی استودیو بانجی (Bungie) در حفظ بازیکنان خود با مشکل مواجه شده است.

علی‌رغم انتشار بسته‌ی الحاقی The Final Shape در تاریخ ۴ ژوئن (۱۵ خرداد)، آمار استیم نشان می‌دهد که بازی Destiny 2 طی ۳۰ روز اخیر در این پلتفرم به‌طور میانگین از کمی بیش از ۳۰ هزار بازیکن میزبانی کرده و چنین عملکردی از زمان انتشار نسخه‌ی استیم این بازی در سال ۲۰۱۹ تاکنون بی‌سابقه بوده است.

میانگین تعداد بازیکنان Destiny 2 در استیم به پایین‌ترین سطح تاریخ این مجموعه رسید!

از طرف دیگر، تعداد بازیکنان استیم Destiny 2 از اواسط خردادماه امسال که آخرین بسته‌ی الحاقی آن منتشر شد، حدود ۷۵ درصد کاهش یافته است که کمتر از نصف تعداد بازیکنان این عنوان لایو سرویس در بازه‌ی زمانی مشابه برای بسته‌ی الحاقی «The Witch Queen» در سال ۲۰۲۲ و «Lightfall» در سال ۲۰۲۴ به حساب می‌آید.

استودیو بانجی با وجود تعدیل ۲۲۰ نفر از کارمندان خود و اعزام ۱۵۵ نفر دیگر به سایر استودیوهای پلی استیشن، اعلام کرده است که همچنان به Destiny «متعهد» می‌ماند. با این حال، برنامه‌های بعدی این استودیو برای بازی Destiny 2 و آینده‌ی سری در حال حاضر مشخص نیست.

منبع: Eurogamer

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *