جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی موبایلی Destiny احتمالاً به‌زودی معرفی خواهد شد!

بازی موبایلی Destiny احتمالاً به‌زودی معرفی خواهد شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

حساب کاربری «Destiny Bulletin» در شبکه‌ی اجتماعی تردز به‌تازگی مدعی شده است که بازی موبایلی Destiny با نام کامل «Destiny Rising» توسط دو کمپانی بانجی (Bungie) و NetEase در دست ساخت قرار دارد. اگرچه حدود دو سال پیش نیز شایعاتی پیرامون ساخت بازی موبایلی بر اساس مجموعه‌ی Destiny منتشر شده بود، اما به نظر می‌رسد سرانجام به رونمایی رسمی از این عنوان نزدیک شده‌ایم.

جف گراب، ژورنالیست مطرح سایت Giant Bomb، در پاسخ به پست Destiny Bulletin در تردز ذکر کرد که «این [بازی] واقعی است. افراد زیادی از استودیو بانجی روی آن کار نمی‌کنند. ممکن است به زودی رونمایی شود». وقتی کاربر دیگری از او پرسید که آیا اطلاعات بیشتری در مورد این عنوان دارد، گراب پاسخ داد:

«این بازی Destiny روی موبایل خواهد بود، اما با تغییراتی زیاد! به‌عنوان مثال، به جای اینکه شخصیت خود را بسازید، شخصیت‌های قهرمان را انتخاب می‌کنید.»

قبل از اینکه بانجی توسط سونی خریداری شود، کمپانی NetEase در این استودیو ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرد و در سال ۲۰۱۸ به یکی از سهام‌داران آن تبدیل شد. از طرف دیگر، گزارشی که در سال ۲۰۲۲ درباره‌ی در دست ساخت قرار داشتن بازی‌ موبایلی‌ Destiny منتشر شده بود، از همکاری دو ساله‌ی NetEase با بانجی خبر می‌داد. بنابراین، بازی Destiny Rising احتمالاً بیش از ۴ سال در دست توسعه بوده است.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *