جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

روند ساخت بازی Star Wars Outlaws به پایان رسید

روند ساخت بازی Star Wars Outlaws به پایان رسید

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو مسیو اینترتینمنت (Massive Entertainment) بعد از ساخت نقشه‌های جهان‌باز آمریکای پسا-آخرالزمانی در سری The Division و به تصویر کشیدن سیاره‌ی زیبای بیگانگان در بازی Avatar: Frontiers of Pandora، قصد دارد با بازی موردانتظار Star Wars Outlaws بازیکن‌ها را به کهکشانی دور ببرد و اولین بازی جهان‌باز دنیای Star Wars را به طرفداران این مجموعه ارائه دهد.

یوبیسافت به‌طور رسمی اعلام کرد که روند ساخت بازی Star Wars Outlaws به پایان رسیده و این عنوان اصطلاحاً گلد (Gold) شده است. به عبارت دیگر، استودیو مسیو اینترتینمنت سرانجام توسعه‌ی بازی جهان‌باز جدید خود را به پایان رساند و این عنوان در حاضر آماده‌ی نصب شدن روی دیسک‌ها و ارسال به فروشندگان است. با این حال، کار استودیو مسیو اینترتینمنت همچنان ادامه دارد و تیم توسعه‌دهنده بر بهبود فنی و برطرف کردن باگ‌های باقی‌مانده متمرکز خواهد بود، اما چنین بهبودهایی معمولاً پس از عرضه یا با پچ روز اول انتشار در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

بازی Star Wars Outlaws در تاریخ ۳۰ آگوست ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. یوبیسافت همچنین وعده داده است که طی ماه‌های پس از عرضه‌ی این عنوان جهان‌باز، دو بسته‌ی الحاقی را منتشر خواهد کرد. به گفته‌ی یکی از کارگردانان بازی‌ Star Wars Outlaws، به پایان رساندن داستانی اصلی این اثر حدود ۲۵ تا ۳۰ ساعت به طول خواهد انجامید، اما بازیکنان جهت تجربه‌ی کامل تمامی محتواهای آن به ۵۰ تا ۶۰ ساعت زمان نیاز خواهند داشت.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *