Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Star Wars Outlaws با پشتیبانی از رهگیری پرتو و DLSS 3 عرضه خواهد شد

بازی Star Wars Outlaws با پشتیبانی از رهگیری پرتو و DLSS 3 منتشر خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در میان بازی‌هایی که یوبیسافت برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی کرده است، به‌سختی می‌توان عنوانی را یافت که به‌اندازه‌ی بازی Star Wars Outlaws از استودیوی مسیو اینترتینمنت (Massive Entertainment) پتانسیل داشته باشد. هنوز مشخص نیست که تا چه مدت باید برای در دسترس قرار گرفتن اطلاعات جدیدی از این بازی جهان‌باز اکشن-ماجراجویی صبر کرد، اما اخیراً جزئیاتی در مورد نسخه‌ی کامپیوتر بازی مشخص شده است.

انویدیا به‌طور رسمی اعلام کرد که بازی Star Wars Outlaws در زمان عرضه از رهگیری پرتو (Ray Tracing)، DLSS 3 و Nvidia Reflex پشتیبانی خواهد کرد. این موضوع بدان معناست که کاربران دارای سخت‌افزار مناسب، می‌توانند انتظار نرخ فریم و رزولوشن بهبودیافته، تأخیر کاهش‌یافته، سایه‌های ایجادشده توسط رهگیری پرتو و نورپردازی غیرمستقیم و سراسری را داشته باشند. توبیاس کارلسون، کارگردان فنی این بازی، در این رابطه توضیح داد:

«این‌جا در استودیوی مسیو اینترتینمنت، جهان‌سازی بخشی از DNA ماست و چه راهی بهتر از ساخت اولین بازی جهان‌باز Star Wars برای نمایش مهارت‌هایمان.»

کارلسون در ادامه‌ی صحبت‌های خود وعده داد که بازیکنان در جریان بازی‌ Star Wars Outlaws فرصت کاوش مناطق نمادین و جدیدی از دنیای گسترده‌ی این سری علمی‌تخیلی محبوب را به‌دست خواهند آورد و می‌توانند دنیای خلافکاران Star Wars را به‌شکلی که تاکنون نشان داده نشده است، تجربه نمایند. فناوری DLSS 3، تیم توسعه‌دهنده‌ی این بازی را قادر می‌سازد تا ایده‌هایشان را بدون فدا کردن عملکرد فنی در این اثر پیاده کنند و پشتیبانی بیشتری از رهگیری پرتو را ارائه دهند.

همچنین مطالعه کنید
بازی Farming Simulator 22 در اولین روز انتشار، در تعداد گیمر از دو بازی Halo و Apex پیشی گرفته است

انویدیا همچنین تیزر جدیدی از بازی Star Wars Outlaws را منتشر کرده است که عملکرد نسخه‌ی کامپیوتر این عنوان جهان‌باز با بهره‌مندی از تمامی ویژگی‌های مذکور را به نمایش می‌گذارد.

بازی Star Wars Outlaws در سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. همچنان تاریخ عرضه‌ی مشخصی از این عنوان ارائه نشده است، اما گزارشات قبلی به احتمال انتشار آن در تاریخی قبل از ماه ژوئیه‌ی سال جاری میلادی اشاره می‌کردند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>