جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ انتشار نسخه کامپیوتر بازی God of War Ragnarok مشخص شد

تاریخ انتشار نسخه کامپیوتر بازی God of War Ragnarok مشخص شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با توجه به شایعات اخیر، انتظار می‌رفت بازی God of War Ragnarok بعد از Ghost of Tsushima تبدیل به جدیدترین عنوان انحصاری پلی استیشن شود که به پلتفرم کامپیوتر راه پیدا می‌کند. سونی در جریان رویداد State of Play به تأیید این گمانه‌زنی‌ها پرداخت و به‌صورت رسمی با انتشار یک تریلر جدید از تاریخ عرضه‌ی بازی‌ God of War Ragnarok برای کامپیوتر پرده برداشت.

به این ترتیب، جدیدترین بازی در سری God of War همراه با بسته‌ی الحاقی رایگان والهالا (Valhalla) در اواخر تابستان در دسترس کاربران استیم و اپیک گیمز استور قرار می‌گیرد. توسعه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر بازی‌ God of War Ragnarok، همانند نسخه‌ی پی‌سی عنوان قبلی این مجموعه، توسط استودیو جت‌پک اینتراکتیو (Jetpack Interactive) صورت گرفته است و نرخ فریم بدون محدودیتی را همراه با پشتیبانی از رزولوشن فوق‌عریض و فناوری‌های DLSS 3.7 ،FSR 3.1 و XESS 1.3 ارائه خواهد کرد.

بازی God of War Ragnarok در زمان عرضه با استقبال منتقدان و طرفداران روبه‌رو شد و هم‌اکنون در پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل دسترسی است. این عنوان که تا پایان ماه نوامبر سال ۲۰۲۳ بیش از ۱۵ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسانده بود، در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور) برای کامپیوتر نیز منتشر خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *