Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شایعه؛ ریمستر سه‌گانه اصلی سری God of War در راه است!

شایعه؛ ریمستر سه‌گانه اصلی سری God of War در راه است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که God of War یکی از موفق‌ترین فرانچایزهای سونی محسوب می‌شود. آخرین قسمت این سری با نام «God of War Ragnarok» نیز بار دیگر این موضوع را با فروش جهانی بیش از ۱۵ میلیون نسخه‌ای خود به‌وضوح اثبات کرد و حتی بسته‌ی الحاقی رایگان آن با نام «Valhalla» هم توانست نظر منتقدان و بازیکنان را به سمت خود جلب کند. با این حال، برخی از طرفداران این سری همچنان حس نوستالژیکی به قسمت‌های قبلی God of War و روزهایی دارند که کریتوس در دنیای اساطیر یونان باستان می‌چرخید و با زئوس و سایر خدایان معروف یونانی به نبرد و مبارزه می‌پرداخت.

این‌طور که به نظر می‌رسد، قرار است به‌زودی شاهد رونمایی از ریمستر سه‌گانه‌ی اصلی سری God of War باشیم و بار دیگر به آن دنیای اسرارآمیز برگردیم. نیک بیکر، یکی از افشاگران صنعت بازی‌ها، به‌تازگی در جریان پادکست اخیر XboxEra ادعا کرد که این ریمستر برای پلی استیشن در دسترس قرار خواهد گرفت. با این وجود، مشخص نیست که آیا ریمستر سه‌گانه‌ی God of War تنها به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد یا دارندگان پلی استیشن ۴ نیز امکان تجربه‌ی ریمستر God of War را پیدا خواهند کرد. نیک بیکر همچنین اطمینان کاملی درباره‌ی تاریخ انتشار یا حتی زمان معرفی رسمی این ریمستر نداشت و نمی‌دانست که آیا در سال ۲۰۲۴ شاهد رونمایی و عرضه‌ی این عنوان خواهیم بود یا باید تا سال ۲۰۲۵ میلادی منتظر ماند.

همچنین مطالعه کنید
کیانو ریوز تمایلی به استفاده از شخصیت‌های نئو و جان‌ویک در بازی مورتال کامبت ندارد

شایعه؛ ریمستر سه‌گانه اصلی سری God of War در راه است!

پیش از این، نسخه‌ی HD و باکیفیت قسمت اول و دوم God of War در قالب «God of War Collection» برای پلی استیشن ۳ عرضه شده بود و بازی God of War 3 نیز ابتدا برای همان کنسول منتشر شد و بعدها نسخه‌ی مخصوص پلی استیشن ۴ هم دریافت کرد. پکیج کامل «God of War Saga» نیز هر سه عنوان اصلی سری را در کنار نسخه‌ی PS3 اسپین-آف‌های سری با نام‌های «Chains of Olympus» و «Ghost of Sparta» در کنار هم جمع کرده بود.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>