جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
نسخه کامپیوتر بازی God of War Ragnarok احتمالاً به‌زودی معرفی خواهد شد

نسخه کامپیوتر بازی God of War Ragnarok احتمالاً به‌زودی معرفی خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با توجه به اینکه نسخه‌ی کامپیوتر بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut چند روز دیگر و در تاریخ ۱۶ مِی (۲۷ اردیبهشت) منتشر می‌شود، گمانه‌زنی‌ها پیرامون عنوان انحصاری بعدی سونی که از پلی استیشن به کامپیوتر راه می‌یابد قوت گرفته است. در همین راستا، اکانت افشاگری شناخته‌شده‌ و باسابقه «billbil-kun» در گزارش جدید خود از معرفی قریب‌الوقوع نسخه‌ی کامپیوتر بازی God of War Ragnarok خبر می‌دهد.

این افشاگر معتقد است که رونمایی از این نسخه طی ماه جاری میلادی صورت خواهد گرفت، اما در حال حاضر اطلاعی درباره‌ی تاریخ عرضه‌ی بازی‌ God of War Ragnarok برای کامپیوتر ندارد. طبق رویکرد جدید سونی، بسیاری از کاربران انتظار پورت شدن این بازی را داشتند اما کوری بارلوگ، کارگردان God of War، در سال ۲۰۲۲ مطمئن نبود که آیا جدیدترین قسمت این مجموعه در نهایت به کامپیوتر راه خواهد یافت یا خیر. مدتی پیش، نام بازی God of War Ragnarok در پروفایل لینکدین (LinkedIn) وارن لی، برنامه‌نویس ارشد استودیوی جت‌پک اینتراکتیو (Jetpack Interactive) رؤیت شده بود. شایان ذکر است که این استودیو پیش از این وظیفه‌ی پورت بازی God of War (2018) برای کامپیوتر را برعهده داشت.

شایعات پیرامون رونمایی احتمالی نسخه‌ی کامپیوتر God of War Ragnarok، احتمال برگزاری شوکیس جدید پلی استیشن در ماه مِی را افزایش می‌دهند. این در حالی است که جف گراب از سایت Giant Bomb نیز مجدداً تأکید کرد که مراسم موردانتظار پلی استیشن همچنان طی ماه جاری میلادی برگزار خواهد شد.

بازی God of War Ragnarok در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد. این بازی موفق به فروش بیش از ۱۵ میلیون نسخه در سراسر جهان شد و حتی چند ماه پیش بسته‌ی الحاقی رایگانی تحت عنوان والهالا (Valhalla) را دریافت کرد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *