Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسخه کامپیوتر Ghost of Tsushima اولین بازی با پشتیبانی کامل از تروفی های PSN خواهد بود!

نسخه کامپیوتر Ghost of Tsushima اولین بازی با پشتیبانی کامل از تروفی های PSN خواهد بود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با توجه به افزایش تعداد پورت‌های عناوین انحصاری پلی استیشن برای کامپیوتر، بسیاری کنجکاو بودند که یکپارچه‌سازی کامل این بازی‌ها و پشتیبانی از تروفی‌ها و شبکه‌ی پلی استیشن (PSN) چه زمانی توسط سونی صورت خواهد گرفت. شایعات متعددی نیز طی چند سال اخیر به احتمال در دسترس قرار گرفتن چنین ویژگی‌هایی اشاره داشتند و حالا سونی به‌طور رسمی از این یکپارچه‌سازی گسترده رونمایی کرده است.

با اعلام سونی، بازی Ghost of Tsushima تبدیل به اولین عنوانی می‌شود که با PSN و فهرست تروفی‌های آن یکپارچه‌سازی کاملی خواهد داشت. کاربران از طریق منوی داخل بازی یا با استفاده از میانبر Shift+F1 می‌توانند به اُوِرلِی (Overlay) مخصوص پلی استیشن دسترسی داشته باشند که لیست دوستان، تروفی‌ها، تنظیمات و پروفایل شما را نشان می‌دهد. برای آشنایی بهتر با مواردی که از این طریق در دسترس قرار می‌گیرند، می‌توانید تصاویر زیر را مشاهده کنید.

بازی‌ Ghost of Tsushima با پشتیبانی کامل از تروفی‌ها برای کامپیوتر عرضه می‌شود و همان فهرست تروفی‌های نسخه‌ی Director’s Cut پلی استیشن 5 را خواهد داشت. در صورتی هم که با حساب کاربری PSN خود وارد شوید، تمامی تروفی‌های شما در پلی استیشن 5 به نسخه‌ی کامپیوتر بازی انتقال داده می‌شوند. ورود با حساب کاربری PSN همچنین امکان تجربه‌ی حالت کوآپ و آنلاین این عنوان به نام «Legends» را با بازیکنان پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 مهیا می‌کند. علاوه‌بر این‌ها، بازی Ghost of Tsushima دارای اچیومنت‌های استیم و اپیک گیمز استور نیز خواهد بود.

نسخه‌ی کامپیوتر بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut در تاریخ ۱۶ مِه (۲۷ اردیبهشت) به‌صورت رسمی منتشر خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
تاریخ انتشار بازی Rise of the Ronin مشخص شد

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>