جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

پچ جدید بازی سایبرپانک 2077 هفته آینده منتشر خواهد شد

پچ جدید بازی سایبرپانک 2077 هفته آینده منتشر خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالی که اکثر اعضای تیم سازنده‌ی بازی سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) سراغ ساخت دنباله‌ی آن با نام رمزی «Project Orion» رفته‌اند، استودیوی لهستانی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) همچنان از این بازی نقش‌آفرینی پشتیبانی می‌کند. این کمپانی در صفحه‌ی رسمی بازی سایبرپانک در توییتر تأیید کرد که پچ جدیدی به‌زودی و طی هفته‌ی آتی برای برطرف کردن «رایج‌ترین مشکلات» که توسط بازیکنان گزارش داده شده‌اند (مانند انیمیشن‌های فینیشر بازی)، منتشر خواهد شد.

تا چند روز آینده، جزئیات بیشتری درباره‌ی این پچ در دسترس قرار می‌گیرد اما استودیوی سی‌دی پراجکت رد تاکنون اعلام کرده که مشغول بررسی برخی از مشکلات مرتبط با «Auto Fixer»های بسته‌ی الحاقی فنتوم لیبرتی (Phantom Liberty) است. آپدیت 2.0 قرار بود آخرین به‌روزرسانی بزرگ بازی سایبرپانک 2077 باشد؛ این آپدیت چند روز قبل از انتشار بسته‌ی الحاقی بزرگ فنتوم لیبرتی منتشر شد و بسیاری از سیستم‌های بازی را متحول کرد و همچنین چندین آیتم و Cyberware را همراه با مبارزات ماشینی و سیستم تغییریافته‌ی تعقیب‌وگریز با پلیس ارائه داد.

با این حال و درست چند ماه بعد از انتشار این آپدیت بزرگ و پرمحتوا، شاهد رونمایی این استودیو از آپدیت 2.1 بودیم که سرانجام سیستم موردانتظار مترو را به بازی افزود و رادیوی قابل حملی را در اختیار بازیکنان قرار داد تا هر زمان که تمایل داشتند، به گوش دادن به موسیقی‌های مختلف بازی بپردازند. حتی یکی از مبارزات و باس‌فایت‌های اصلی سایبرپانک 2077 با شخصیت ادام اسمشر (Adam Smasher) که در زمان عرضه به‌علت سادگی بیش از حدش با انتقاداتی از طرف بازیکنان مواجه بود، بعد از این آپدیت سخت‌تر از قبل شد و بهبود قابل توجهی یافت. برای آشنایی با جزئیات کامل آپدیت 2.1 بازی سایبرپانک، به این‌جا مراجعه کنید.

بازی سایبرپانک 2077 در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. آپدیت‌های 2.0 و 2.1 (و پچ جدید) تنها برای کنسول‌های نسل فعلی هستند و بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty نیز تنها برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس منتشر شده است.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *