Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آپدیت رابط کاربری One UI 6 سامسونگ برای گلکسی A52 و A23 4G و تب اس 6 لایت منتشر می‌شود

این سه دستگاه سامسونگ، اندروید 14 را دریافت می‌کنند [جزییات]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ انتشار آپدیت‌های رابط کاربری One UI 6 مبتنی‌ بر اندروید ۱۴ را برای دستگاه‌های خود آغاز کرده است و این رابط کاربری به‌زودی برای گوشی‌های گلکسی A52 و مدل 4G گلکسی A23 همراه با تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت (مدل ۲۰۲۲) در دسترس قرار می‌گیرد. به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 6 ویژگی‌ها و بهبودهای جدیدی را به دستگاه‌های سامسونگ می‌آورد که عمدتاً بر روی ارتقای عملکرد و رابط کاربری متمرکز هستند.

این آپدیت برای کاربران مدل 4G گلکسی A23 سامسونگ همراه با پچ امنیتی نوامبر ۲۰۲۳ و دو فرم‌ور A235FXXU4DWL1 (روسیه) یا A235MUBU4DWL1 (پاناما) منتشر خواهد شد. نسخه‌ی کره جنوبی این فرم‌ور با نام SM-A235N در حال حاضر در میان نسخه‌هایی که در دسترس قرار می‌گیرند، دیده نمی‌شود.

دارندگان گوشی گلکسی A52 سامسونگ نیز این آپدیت را با فریموری که به «EWL3» ختم می‌شود و دارای پچ امنیتی دسامبر ۲۰۲۳ است، دریافت می‌کنند. حجم این به‌روزرسانی تقریبا ۲.۲ گیگابایت خواهد بود و این احتمال وجود دارد که زمان منتشر شدن آن در مناطق و کشورهای مختلف فرق داشته باشد، پس باید کمی صبر به خرج دهید.

درباره‌ی گلکسی تب اس ۶ لایت (مدل ۲۰۲۲) نیز باید گفت که این تبلت، اندروید ۱۴ را با فریمور P613XXU4CWL1 دریافت می‌کند اما به‌جای جدیدترین پچ امنیتی و نسخه‌ی ژانویه ۲۰۲۴، دارای پچ امنیتی نوامبر ۲۰۲۳ است. این آپدیت هم‌اکنون در کشور فرانسه و برخی دیگر از کشورهای اروپایی در دسترس قرار گرفته و انتظار می‌رود به‌زودی به‌شکل گسترده‌تری منتشر شود.

آپدیت رابط کاربری One UI 6 سامسونگ برای گلکسی A52 و A23 4G و تب اس 6 لایت منتشر می‌شود

برای اینکه ببینید آیا به‌روزرسانی جدید رابط کاربری One UI 6 برای شما منتشر شده است، در گلکسی A52، مدل 4G گلکسی A23 و گلکسی تب اس ۶ لایت (مدل ۲۰۲۲)، باید به منوی تنظیمات (Settings) بروید، بر روی «Software update» ضربه بزنید و «Download and install» را انتخاب کنید.

همچنین مطالعه کنید
آنر از رابط کاربری MagicOS 8.0 با قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرد

رابط کاربری One UI 6 چندین تغییر مهم را به سیستم‌عامل‌های محصولات سامسونگ معرفی می‌کند؛ پنل سریع (Quick Panel) جهت دسترسی آسان‌تر کاربران به تنظیمات پرکاربرد، بازطراحی شده است، در حالی که یک فونت جدید به تجربه‌ی کلی این رابط کاربری تنوع می‌دهد. علاوه‌بر این‌ها، عاشقان موسیقی نیز با این نسخه از رابط کاربری One UI سامسونگ می‌توانند از ویجت جدیدی برای پخش موسیقی در صفحه‌ی قفل و کنترل اعلان لذت ببرند.

در جدیدترین رابط کاربری سامسونگ، سفارشی‌سازی در مرکز توجه قرار گرفته است و کاربران به فونت‌ها و گزینه‌های تغییر مکان بیشتری برای ویجت ساعت قفل صفحه دسترسی دارند. همچنین ویجت‌های جدید «Custom Camera» برای دسترسی سریع‌تر به تنظیمات دوربین و «Weather Insights» جهت دسترسی به اطلاعات دقیق آب‌وهوا به این رابط کاربری اضافه شده‌اند.

برنامه‌ی تنظیمات (Settings) نیز تغییرات جالب توجهی داشته و حالا بخش اختصاصی و جداگانه‌ی باتری را برای دسترسی بهتر ارائه می‌کند. دوربین هم با این آپدیت نسبت به قبل آسان‌تر مورداستفاده قرار می‌گیرد و برنامه‌ی ویرایشگر عکس (Photo Editor) نیز دارای کنترل‌ها و دکمه‌های بزرگتری است تا دسترسی آسان‌تری را به کاربران ارائه دهد.

برنامه‌ی هواشناسی سامسونگ هم حالا اطلاعات دقیق‌تری را در مورد مکان‌های موردعلاقه‌ی شما به اشتراک می‌گذارد که همگی در قالب طراحی منسجم و یکپارچه‌ی جدیدی قرار گرفته‌اند. در پایان نیز باید اشاره داشت که سامسونگ با حذف نام برند خود از آیکون برنامه‌های پیش‌فرض، از شلوغ بودن کشوی برنامه‌ها و صفحه‌ی اصلی گوشی کاسته است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>