جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

احتمال عرضه اولین بسته الحاقی بازی الدن رینگ در ابتدای سال ۲۰۲۴ وجود دارد

احتمال عرضه اولین بسته الحاقی بازی الدن رینگ در ابتدای سال ۲۰۲۴

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یکی از فروشگاه‌های آنلاین به‌تازگی لیست محصولات خود را با اشاره به تاریخ انتشار اولین بسته‌ی الحاقی بازی الدن رینگ (Elden Ring) به‌روزرسانی کرد تا بیش از پیش به شایعات پیرامون محتوای بسیار موردانتظار «Shadow of the Erdtree» دامن بزند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با اِروتِک همراه باشید.

کاربران سایت ردیت (Reddit) اخیراً در سایت خرده‌فروشی «Datablitz» شاهد بارگذاری جزئیات کنترلرهای شرکت Thrustmaster با محوریت بازی الدن رینگ بودند. صفحه‌ی مخصوص این کنترلرها در سایت Datablitz حاکی از این بود که بازی Elden Ring در ماه فوریه‌ی سال ۲۰۲۴ و «هم‌زمان با انتشار بسته‌‌ی الحاقی Shadow of the Erdtree» و سالگرد دوم این بازی عرضه خواهد شد.

احتمالاً جالب توجه‌ترین نکته‌ای که درمورد این صفحه وجود دارد، اشاره‌ی مستقیم آن به بسته‌ی الحاقی دوم بازی Elden Ring است. این صفحه ذکر کرده که موج بعدی کنترلرهای مخصوص الدن رینگ هم‌زمان با «اتفاقی بزرگ یا بسته‌ی الحاقی جدید بازی» در سال ۲۰۲۵ میلادی روانه‌ی بازارها خواهند شد.

اولین بسته‌ی الحاقی بازی الدن رینگ با نام «Shadow of the Erdtree» در ماه فوریه‌ی سال جاری میلادی معرفی شد اما از آن زمان تاکنون، خارج از تصویر هنری جدیدی که یک ایده‌ی کلی از محتوای احتمالی این بسته‌ی الحاقی ارائه می‌داد، جزئیات بیشتری توسط استودیوی فرام‌سافتور به اشتراک گذاشته نشد.

احتمال عرضه اولین بسته الحاقی بازی الدن رینگ در ابتدای سال ۲۰۲۴ وجود دارد

اوایل ماه نوامبر ۲۰۲۳ بود که کادوکاوا (Kadokawa)، شرکت مادر استودیوی فرام‌سافتور، اعلام کرد که ساخت این بسته‌ی الحاقی موردانتظار وضعیت خوبی دارد. یاسوهیرو کیتائو (Yasuhiro Kitao) به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی بازی الدن رینگ نیز به‌‎تازگی و در مصاحبه‌ای با خبرگزاری ژاپنی Game Watch خبر داد که توسعه‌ی اولین بسته‌‎ی الحاقی این بازی به‌خوبی جلو می‌رود اما طرفداران نباید انتظار عرضه شدن «Shadow of the Erdtree» در آینده‌ی نزدیک را داشته باشند.

«هنوز [تا انتشار] فاصله داریم، اما دوران توسعه به‌خوبی ادامه می‌یابد. به مانند بلادبورن (Bloodborne)، این [بسته‌ی الحاقی] نیز نبردها و شخصیت‌های جدید دارد.»

بازی الدن رینگ در ماه دسامبر سال گذشته میزبان آپدیت بزرگی بود که کولوسئوم‌های موجود در نقاط مختلف بازی را قابل دسترسی کرد و امکان مبارزات بازیکن با بازیکن (PvP) و حالت‌های دوئل، مبارزات گروهی و «Free-for-All» را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. به‌روزرسانی بزرگ دیگری نیز در مارس ۲۰۲۳ برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل بعدی منتشر شد تا پشتیبانی از ری ترسینگ (Ray tracing) را به این پلتفرم‌ها اضافه کند.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *