Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سگا اخیراً جزئیات بیشتری از برنامه‌های جدید خود برای بازسازی و ریبوت برخی از فرانچایزها و سری‌های پرطرفدار و قدیمی‌اش به اشتراک گذاشت.

سگا بازی های کلاسیک خود را پرانرژی و جسورانه بازسازی می‌کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی محبوب سگا به‌تازگی جزئیات بیشتری از برنامه‌های جدید خود برای بازسازی و ریبوت برخی از فرانچایزها و سری‌های پرطرفدار و قدیمی‌اش به اشتراک گذاشت. برای آشنایی با برنامه‌های آینده‌ی سگا در این زمینه با اِروتِک همراه باشید.

سگا در جریان مراسم بهترین بازی‌های سال (The Game Awards 2023)، با انتشار یک تریلر تأیید کرد که سری‌های جت ست رادیو (Jet Set Radio)، Streets of Rage (در ایران معروف به «شورش در شهر»)، شینوبی (Shinobi)، Golden Axe و Crazy Taxi، همگی در آینده ریبوت خواهند شد و شاهد انتشار نسخه‌های جدیدی از آن‌ها خواهیم بود.

اکنون، شوجی اتسومی به عنوان مدیرعامل شعبه‌ی آمریکای سگا در طی مصاحبه‌ای با روزنامه‌ی واشنگتن ابراز کرده که این کمپانی در ریبوت فرانچایزهای قدیمی خود به دنبال نمایش روحیه‌ی پرانرژی و سرکشانه است و می‌خواهد ذهنیت جسورانه‌ای را بازتاب دهد. به گفته‌ی شوجی اتسومی، این نوع نگاه بخشی از برنامه‌های سگا برای شبیه‌سازی و تکرار حس‌وحال بازی‌های اصلی محسوب می‌شود.

«ایده‌های بازی‌هایی مانند جت ست رادیو (Jet Set Radio) پیشرفته است. سازندگان اصلی دوباره برگشته‌اند و اکنون زمان [ریبوت] آن فرا رسیده است. زمان خوبی است [چرا] که افراد می‌توانند قدر انواع ایده‌ها را بدانند.»

سگا بازی‌های پرطرفدار خود را پرانرژی و جسورانه بازسازی می‌کند

طبق صحبت‌های شوجی اتسومی، فرانچایزهایی نظیر پرسونا، سونیک و یاکوزا یا Like a Dragon در سال‌های اخیر کمپانی سگا را سرپا نگه‌داشته‌اند. مدیرعامل شعبه آمریکای سگا در ادامه‌ی صحبت‌هایش افزود که موفقیت این سری بازی‌های پرطرفدار برای سگا باارزش بوده و به آن‌ها اجازه داده تا بتوانند به پروژه‌های ریبوت با مقیاس سالانه فکر کنند.

«ما در سه سال گذشته روی این سه عنوان سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، این ستون‌ها را رشد دادیم و [در نهایت] آن‌ها رشد بسیار خوبی هم داشتند.»

وقتی از اتسومی درباره‌ی سایر سری‌های پرطرفدار سگا‌ مانند مجموعه‌ی ویرچوا فایتر (Virtua Fighter) سوال پرسیده شد، مدیرعامل سگا پاسخ داد که آن‌ها «در حال ارزیابی» وضعیت هستند و از آن‌جایی که سری ویرچوا فایتر از حرکات ویژه‌ای مانند مجموعه‌ی استریت فایتر (Street Fighter) استفاده نمی‌کند و واقع‌گرایانه‌تر است، چالش جدیدی را مقابل سگا قرار داده و هنوز بر روی «نمایشی‌تر» کردن آن کار می‌کنند.

همچنین مطالعه کنید
بازی ویچر 4 تجربه کاملاً متفاوتی را نسبت به ویچر 3 ارائه خواهد داد

شایان ذکر است که پیش از این، شایعات از بودجه‌ی بالای ریبوت‌های «Jet Set Radio» و «Crazy Taxi» خبر می‌دادند و حتی ویدیوی کوتاهی از گیم‌پلی ریبوت یا ریمستر «Jet Set Radio» نیز در اواسط بهار امسال فاش شده بود.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>