Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ رونمایی از بازی Dragon Age: Dreadwolf با انتشار تیزر جدیدی مشخص شد

تاریخ رونمایی از بازی Dragon Age: Dreadwolf با انتشار یک تیزر جدید مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیوی بایوور (BioWare) اخیراً تیزر جدیدی از بازی Dragon Age: Dreadwolf منتشر کرد تا تاریخ رونمایی اصلی از این بازی موردانتظار را به اطلاع علاقه‌مندان برساند. برای تماشای این تیزر ویدیوی و اطلاع از جزئیات این خبر، با اِروتِک همراه باشید.

جدیدترین عنوان نقش‌آفرینی استودیوی بایوور سال‌هاست که در دست ساخت قرار دارد و این‌طور که به نظر می‌رسد، این استودیوی قدیمی و باسابقه کم‌کم آماده‌ی رونمایی کامل از بازی‌ Dragon Age: Dreadwolf می‌شود و این سری نقش‌آفرینی فانتزی را بعد از سال‌ها انتظار، بار دیگر ادامه می‌دهد. تیزر جدیدی که استودیوی بایوور به‌صورت رسمی از بازی‌ Dragon Age: Dreadwolf به اشتراک گذاشته، تمرکز ویژه‌ای بر مناطقی دارد که بازیکنان در طول این بازی به آن‌ها سر خواهند زد و در انتها تأیید می‌کند که برای اطلاعات بیشتر و انتشار تریلر رونمایی این عنوان باید تا تابستان سال ۲۰۲۴ منتظر ماند. این تیزر را می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

تیزر کوتاه بایوور که ترکیبی از گیم‌پلی و سینماتیک‌های بازی‌ Dragon Age: Dreadwolf را شامل می‌شود، نگاه جدیدی به شهر بندری «Treviso» در انتیوا را ارائه می‌دهد و آشنایی مختصری با محل زندگی اعضای گروه «Crows» پیدا می‌کنیم. از طرف دیگر، پادشاهی «Rivain» در شمال شرقی نقشه قرار گرفته و ساکنان آن اعتقادی به میکر (The Maker) ندارند. قلعه‌ی «Weisshaupt» نیز مقر گروه مبارزان «Grey Warden» است. شخصیت فن‌هارل (Fen’Harel) که به عنوان «Dreadwolf» هم شناخته می‌شود و نام بازی‌ نیز مستقیماً به او اشاره می‌کند، با صدایی پرابهت درباره‌ی جهان دنیای Dragon Age و «آرامش و آسایشی» که به‌زودی در دوران سلطنت و پادشاهی او تجربه خواهد کرد، حرف می‌زند.

تاریخ رونمایی از بازی Dragon Age: Dreadwolf با انتشار تیزر جدیدی مشخص شد

بازی Dragon Age: Dreadwolf در حال حاضر تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد اما پیش از این، شایعات و گمانه‌زنی‌ها به تابستان سال ۲۰۲۴ میلادی به عنوان زودترین تاریخی که بازی بعدی بایوور در دسترس قرار می‌گیرد، اشاره کرده بودند. با این حال، بعد از انتشار تیزر جدید بازی و تأیید تاریخ رونمایی اصلی آن برای تابستان ۲۰۲۴، این احتمال وجود دارد که بازی‌ Dragon Age: Dreadwolf در اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه شود.

همچنین مطالعه کنید
فیلم بازی دث استرندینگ (Death Stranding) در حال تولید است

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>