Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی مقرون‌به‌صرفه هواوی Enjoy 70 با باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

گوشی ارزان قیمت Enjoy 70 هواوی با باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

همانطور که انتظار می‌رفت، روز گذشته کمپانی هواوی از گوشی هوشمند Enjoy 70 رونمایی کرد. این دستگاه از یک ال سی دی 6.75 اینچی با رزولوشن +HD، حداقل روشنایی 1.8 نیت (در شب) و قابلیت پشتیبانی از حالت صفحه نمایش همیشه روشن (AOD)” بهره می‌برد. علاوه بر این، حفره پانچ تعبیه شده بر روی این صفحه نمایش، یک دوربین 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. برای آشنایی با این محصول ارزان قیمت جذاب با اِروتِک همراه باشید.

در بررسی دکمه‌های تعبیه شده در طرفین هواوی Enjoy 70، با یک اسکنر اثر انگشت در سمت راست و دکمه Enjoy X در سمت چپ مواجه می‌شویم. کاربران قادرند تا تنها با یک بار فشار دادن دکمه Enjoy X به پرکاربردترین برنامه‌های گوشی دست یابند. این در حالی است که با دو نوبت فشار دادن یا فشار دادن دکمه به مدت طولانی، صفحه اصلی دسترسی به برنامه‌ها به صورت مستقیم باز می‌شود.

با حرکت به سمت قاب پشتی دستگاه، یک جزیره دوربین مستطیلی‌شکل با تنظیمات دوربین دوگانه به چشم می‌خورد. این جزیره دوربین یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

همچنین مطالعه کنید
گوشی آکسون 30S کمپانی ZTE با اندروید 12 و قیمتی رقابتی رونمایی شد

هواوی Enjoy 70 عملکرد خود را بر روی سیستم عامل HarmonyOS 4 ارائه می‌دهد. در حالیکه هواوی از امکان پشتیبانی این دستگاه از فضای ذخیره‌سازی با حداکثر ظرفیت 256 گیگابایتی سخن می‌گوید، اما هیچگونه جزئیاتی در رابطه با تراشه (به صورت دقیق‌تر، پردازنده) و نوع یا ظرفیت رم آن را در اختیار ما قرار نداده است! با این حال، به ادعای وب‌سایت VMall این دستگاه به یک پردازنده هشت هسته‌ای مجهز می‌باشد. پیش‌تر نیز، شایعاتی مبنی بر بهره‌مندی این گوشی از تراشه Kirin 710A به گوش می‌رسید.

یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی، منبع انرژی هواوی Enjoy 70 است. این باتری از سرعت شارژ 22.5 واتی پشتیبانی می‌کند و به ادعا هواوی امکان پخش 30 ساعته محتوای ویدیویی آنلاین را برای کاربر فراهم می‌کند.

هواوی Enjoy 70 در 3 گزینه رنگی “سفید، سبز و مشکی” و با قیمت 170 دلار برای پیکربندی فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی و قیمت 195 دلار برای پیکربندی فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود.

در حال حاضر، عرضه این دستگاه تنها به کشور چین محدود می‌باشد و جزئیات بیشتری در رابطه با عرضه بین‌المللی آن ارائه نشده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>