جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آپدیت جدید ریمیک Front Mission 2 درجه سختی بازی را متعادل کرده است

آپدیت جدید ریمیک Front Mission 2 درجه سختی بازی را متعادل کرده است

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی فوراور اینترتینمنت (Forever Entertainment) به‌روزرسانی جدیدی را برای ریمیک فرانت میشن ۲ (Front Mission 2: Remake) منتشر کرده است که تغییرات زیادی را به این بازی اضافه می‌کند. برای آشنایی با لیست تغییرات و بهبودها، اِروتِک را همراهی کنید.

در راستای وعده‌های متعددی که کمپانی فوراور اینترتینمنت طی هفته‌های اخیر به بازیکنان Front Mission 2: Remake داده بود، سرانجام آپدیت 1.0.4 در دسترس قرار گرفت تا برخی از اصلی‌ترین مشکلات بازی را حل کند. این به‌روزرسانی جدید، سطح بعضی از یگان‌ها و مکاها (Mecha) را دست‌خوش تغییر کرده، رابط کاربری (UI) را به خصوص در هنگام مبارزات بهبود داده و مشکلات مربوط به فعال کردن مهارت‌های بازی را حل کرده است.

درجه‌ی سختی بازی نیز نسبت به قبل متعادل‌تر شده و برخی از اطلاعات مربوط به اسلحه‌های داخلی حالا در گاراژ و فروشگاه بازی قابل دسترسی هستند. از موارد مهم دیگری که با این به‌روزرسانی بهبود یافته‌اند، می‌توان به حل شدن مشکلات کات‌سین‌های ۳ تا از مراحل آخر، باگ‌های رابط کاربری در مبارزات کلوسئوم (Colosseum)، مبارزه‌ی «Raven» و مشکلاتی که مانع کسب اسلحه‌ها و هیولا از طریق تسلیم شدن می‌گشت، اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، این آپدیت برخی از موسیقی‌ها و افکت‌های صوتی بازی که به موقع پخش نمی‌شدند را به بازی افزوده و مشکلات مربوط به محلی‌سازی و ترجمه‌ی انگلیسی این عنوان ژاپنی را نیز نسبت به قبل بهبود می‌دهد.

ریمیک Front Mission 2 به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوئیچ در دسترس قرار دارد. برخی از بزرگ‌ترین مشکلات منتقدان با این ریمیک مربوط به درجه‌ی سختی آن و کیفیت پایین نسخه‌ی انگلیسی بود که این به‌روزرسانی قصد حل کردن این موارد را داشته است. فارغ از درجه‌ی سختی تصادفی و مشکلات نسخه‌ی انگلیسی، ریمیک Front Mission 2 تجربه‌ی سرگرم‌کننده‌ای محسوب می‌شود که با گرافیک بالای خود و مکانیسم‌های خاص مبارزاتش، بازسازی عالی را برای فرانت میشن ۲ ارائه داده است.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *