Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

دومین بسته الحاقی بازی Atomic Heart در زمستان امسال منتشر می‌شود

دومین بسته الحاقی بازی Atomic Heart در زمستان امسال منتشر می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به‌تازگی تریلر جدیدی از بسته‌ی الحاقی بازی Atomic Heart با نام «Limbo» منتشر شده است که جزئیات تازه‌ای را درباره‌ی این محتوای دانلودی ارائه می‌دهد. جهت تماشای تیزر Limbo و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، با اِروتِک همراه باشید.

استودیوی Mundfish، بسته‌ی الحاقی بعدی بازی Atomic Heart را در زمستان امسال برای دانلود در دسترس قرار می‌دهد تا بازیکنان فرصت ورود به دنیای مرموز و عجیب و غریب «Limbo» را به‌دست آورند. این منطقه‌ی جدید به عنوان «مکانی که با یک اکوسیستم متصل است» معرفی شده و تجربه‌ی گیم‌پلی تازه‌ای را به طرفداران بازی‌ Atomic Heart وعده می‌دهد.

یکی از نکات جالب توجه درباره‌ی محیط «Limbo»، چالش‌های پلتفرمینگ و سکوبازی است که بازیکنان با آن روبه‌رو خواهند شد و باید برای جمع‌آوری سیب‌ها بپرند و انواع و اقسام موانع را جاخالی دهند. اگر کمی دقیق‌تر به این تیزر نگاه کنید، متوجه خواهید شد که دست شخصیت اصلی پشمالو و نرم است. نکته‌ای که به تغییر شکل و فرم شخصیت قابل بازی اشاره دارد و یادآور بخش‌هایی از بازی Atomic Heart است که شخصیت اصلی در ذهن خود، رویای دنیای دیگری را می‌دید. زمان مشخص خواهد کرد که دقیقاً چه اتفاقی در جریان این DLC باعث ورود مجدد به این دنیا شده و چه ماجراجویی‌های جدیدی انتظار بازیکنان بسته‌ی الحاقی Limbo را می‌کشند.

دومین بسته الحاقی بازی Atomic Heart در زمستان امسال منتشر می‌شود

دومین محتوای دانلودی بازی Atomic Heart را می‌توانید به شکل جداگانه بخرید یا با تهیه‌ی سیزن‌پس بازی (Atomic Pass)، که ۳۹.۹۹ دلار قیمت خورده است و شامل بسته‌ی الحاقی اول یا همان «Annihilation Instinct» نیز می‌شود، به محتوای Limbo دسترسی پیدا کنید.

همچنین مطالعه کنید
تریلر جدید و جذاب بازی F1 22 استودیو کدمسترز منتشر شد (+تریلر)

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>