Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اولین بسته الحاقی بازی دیابلو 4 با نام Vessel of Hatred معرفی شد

اولین بسته الحاقی بازی دیابلو 4 با نام Vessel of Hatred معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سرانجام از اولین بسته‌ی الحاقی بازی دیابلو 4 (Diablo 4) رونمایی شد و این‌طور که به نظر می‌رسد، بازیکنان بار دیگر به جنگل‌های توراجان (Torajan) برمی‌گردند و با مفیستو، یکی از شیاطین اصلی سری، روبه‌رو خواهند شد. برای آشنایی بیشتر با بسته‌ی الحاقی جدید بازی دیابلو 4 با نام «Vessel of Hatred» و تماشای تریلر معرفی آن، اِروتِک را همراهی کنید.

کمپانی بلیزارد (Blizzard Entertainment) در گذشته چندین‌بار تاکید داشت که نقشه‌های بزرگی برای پشتیبانی از بازی دیابلو ۴ در سر دارد و محتوای بیشتری برای این بازی عرضه خواهد کرد. پیش از این نیز تایید شده بود که بلیزارد قصد دارد به صورت سالیانه، بسته‌‎های الحاقی بزرگی برای بازی دیابلو ۴ عرضه کند و دو مورد از این محتواهای دانلودی با تایید بلیزارد وارد دوران توسعه شده بودند. اخیراً و در جریان رویداد بلیزکان سال ۲۰۲۳ میلادی (BlizzCon 2023)، کمپانی بلیزارد به شکل رسمی از اولین بسته‌ی الحاقی بازی دیابلو ۴ رونمایی کرد.

اولین محتوای دانلودی بزرگ این بازی «Vessel of Hatred» نام خواهد داشت. این محتوا خصوصاً برای طرفداران بازی دیابلو ۲ می‌تواند جالب توجه باشد، چرا که بلیزارد به صورت رسمی تایید کرده که بازیکنان بار دیگر پا به جنگل‌های توراجان می‌گذارند و «مفیستو» به عنوان یکی از سه شیطان اصلی سری (Prime Evils)، نقشی مرکزی در بسته‌ی الحاقی «Vessel of Hatred» بازی خواهد کرد.

علاوه بر این‌ها، کمپانی بلیزارد هم‌چنین تایید کرده است که این بسته‌ی الحاقی همراه با خود کلاس جدیدی را نیز به بازی اضافه خواهد نمود. با وجود اینکه جزئیات بیشتری درباره‌ی این کلاس جدید ارائه نشده اما بلیزارد اذعان داشته است که این کلاس با سایر کلاس‌هایی که بازیکنان تا به حال در سری دیابلو دیده‌اند، کاملاً متفاوت خواهد بود. وعده‌ی بسیار بزرگ و جاه‌طلبانه‌ای که باید منتظر ماند و دید آیا در نهایت محقق خواهد شد یا خیر.

همچنین مطالعه کنید
جزئیات و تاریخ انتشار بزرگترین آپدیت بازی استارفیلد مشخص شد

بسته‌ی الحاقی «Vessel of Hatred» بازی دیابلو ۴ در اواخر سال ۲۰۲۴ میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی (PC) در دسترس قرار خواهد گرفت. تریلر سینماتیک معرفی این بسته‌ی الحاقی را نیز در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>