Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نام و تاریخ انتشار بازی رزمی جدید EA تایید شد؛ EA Sports UFC 5

نام و تاریخ انتشار بازی رزمی جدید EA تایید شد؛ EA Sports UFC 5

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از اولین شایعات که حدود یک سال پیش منتشر شده بود، الکترونیک آرتز رسماً عنوان UFC بعدی خود را معرفی کرد؛ EA Sports UFC 5. البته جزئیات بیشتری از این بازی در دسترس نیست، اما نسخه کامل بازی در سپتامبر (انتهای تابستان یا اوایل پاییز) امسال منتشر خواهد شد. این عنوان موردانتظار که شایعه شده بود در تابستان 2023 میلادی منتشر می‌شود، جدیدترین عنوان در سری مبارزه هنرهای رزمی ترکیبی کمپانی الکترونیک آرتز است.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که دنباله این سری، تابستان 2023 را برای معرفی هدف قرار خواهد داد، اما با توجه به رونمایی آن در پاییز امسال، ممکن است در زمستان یا حتی اوایل سال آینده میلادی در قفسه فروشگاه‌های رویت شود. تام هندرسون از Insider Gaming گزارش داد که ریبوت بازی Fight Night برای تمرکز بر روی EA Sports UFC 5 متوقف شده است. البته توسعه Fight Night لغو نشده است ولی شاید تولید آن فراتر از چیزی که برنامه‌ریزی کرده بودند طول بکشد.

EA Sports UFC 5

آخرین عنوان اصلی این فرنچایز EA Sports UFC 4 بود که در آگوست 2020 برای کنسول‌های Xbox One و PS4 عرضه شد. این بازی بیش از 220 مبارز، انیمیشن های جدید takedown و یک حالت Career جدید را به نمایش می‌گذاشت. به‌نظر می‌رسد که EA Sports UFC 5 این بار بر روی کنسول‌های Xbox Series X/S و PS5 عرضه شود. هرچند مثل همیشه، باید منتظر جزئیات بیشتر و و خبرهای جدید باشیم.

همچنین مطالعه کنید
اینسایدر: راکستار گیمز ممکن است به‌زودی پروژه جدیدی را معرفی کند!

منبع:Gamingbolt.com

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>