Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

انتشار اولین تصاویر ثبت شده توسط گوشی تاشو مجیک V2 آنر

انتشار اولین تصاویر ثبت شده توسط گوشی تاشو مجیک V2 آنر

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند آنر (Honor) فردا چهارشنبه 12 جولای (21 تیر) از گوشی هوشمند تاشو مجیک وی 2 (Magic V2) خود رونمایی خواهد کرد. به همین دلیل، یکی از مدیران شرکت، اولین تصاویر ثبت‌شده توسط دوربین‌های این گوشی را به اشتراک گذاشته است. تصاویر حاکی از آنند که دوربین اصلی از یک لنز 25 میلی‌متری با دیافراگم f/1.9 بهره خواهد برد.

همچنین بنا به تیزر‌های تبلیغاتی منتشر شده، انتظار می‌رود که مجیک وی 2، وزنی کمتر از آیفون 14 پرو‌مکس (240 گرم) داشته و بسیار سبک و نازک باشد. وزن این گوشی 239 گرم و در هنگام باز شدن ضخامتی برابر با 5.3 میلی‌متر دارد.

تصاویر در سایز اصلی: تصویر اول، تصویر دوم

بنا به گفته رئیس خط تولید برند آنر، عکس‌های فوق، نمایی از پکن در هنگام غروب خورشید را ثبت کرده‌اند؛ با این حال تجربه نشان داده است که قضاوت در خصوص کیفیت عکس‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، ایده معقولی نیست. بنا‌بر این، ما از نتیجه‌گیری بر اساس کیفیت این عکس‌ها خودداری می‌کنیم و تا انتشار نتایج آزمایش‌های این گوشی منتظر خواهیم ماند.

در حال حاضر، مقایسه جسورانه و رقابت آنر با اپل به این معناست که از لحاظ استاندارد‌های مطرح شده، مجیک وی 2 از سطح رقابت با هوآوی میت 3 (Huawei Mate X3) گذر کرده است. با این حال، فردا، پس از رونمایی اصلی این برند از این محصول، متوجه خواهیم شد که آنر تا چه حدی به سمت جلو در رقابت با رقبا اصلی خود گام برداشته است.

همچنین مطالعه کنید
رویت گوشی iQOO Neo6 با 12 گیگابایت رم و اسنپدراگون 888 در گوگل پلی کنسول

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>