جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
فورد برانکو رپتور 2024 با فلرهای نارنجی و طرح‌های گرافیکی رویت شد

فورد برانکو رپتور 2024 با فلرهای نارنجی و طرح‌های گرافیکی رویت شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

فورد برانکو طرفداران زیادی دارد، اما نظرات زیاد و متناقضی درباره اینکه چه چیزی خودروهای آفرود را بهتر یا بدتر می‌کند نیز وجود دارد. اگر مدتی را در فوروم‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی سپری کنید متوجه منظور ما خواهید شد. به نظر می‌رسد فورد شبکه‌های اجتماعی و فوروم‌ها را بررسی کرده و بازخوردها درباره برانکو را در نظر گرفته است چراکه خودروی آفرودی که در اینجا می‌بینیم واکنشی به بعضی از این نظرات است.

شاید این تصاویر را باید تصاویر جاسوسی بنامیم چراکه مطمئن هستیم خودرویی را نشان می‌دهند که فورد هنوز نمی‌خواهد شما آن را ببینید. عکاسان به‌تازگی توانسته‌اند چند تصویر از برانکوی در حال حرکت ثبت کنند. چرخ‌ها با قابلیت beadlock و گرافیک شطرنجی بکار رفته در عقب خودرو که به نظر می‌رسند نارنجی باشند با رنگ تیره بدنه خودرو که تصور می‌شود Shelter Green باشد کاملا در تناقض است. قلاب یدک کش جلو نیز به رنگ نارنجی است و طرح گرافیکی دیگری نیز بر روی کاپوت دیده می‌شود.

یکی از قسمت‌های جالب توجه برانکو رپتور 2024، فلرهای بزرگ گلگیر آن است. آن‌ها پلاستیک بافت‌دار معمولی نیستند بلکه رنگ شده‌اند تا با بدنه خودرو هماهنگ باشند. این هم یکی از همان نظراتی است که پیشتر به آن‌ها اشاره کردیم. بعضی‌ها ظاهراً حالت خام گلگیر را بیشتر می‌پسندند و بعضی دیگر ترجیح می‌دهند گلگیر رنگ‌شده و هماهنگ با بدنه باشد. در حال حاضر فورد برای برانکو آپشن فلرهای رنگی ندارد و بر روی این نسخه از برانکو که تصاویر آن ثبت شده چیزی دیده نمی‌شود که نشان دهد این آپشن توسط کمپانی‌های سوم شخص به خودرو اضافه می‌شود. بنابراین شاید فورد آپشن‌های جدیدی برای ارتقای ظاهر برانکو رپتور 2024 ارائه کند.

فورد برانکو

کمپانی فورد به طور رسمی هیچ اظهار نظری درباره این تصاویر نداشته است با این حال به نظر می‌رسد به‌زودی اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد. بنابراین کاملاً محتمل است که ما در حال حاضر در حال نگاه کردن به یک پیش نمایش غیررسمی از یک پکیج ظاهری جدید باشیم.

البته هیچ چیز متفاوت دیگری در بدنه مشاهده نمی‌شود و دلیلی هم ندارد که در این قسمت انتظار تغییر داشته باشیم. برانکو رپتور در ژانویه 2022 معرفی و تا اواخر آن سال وارد بازار نشد، بنابراین این خودرو هنوز چهره جدیدی در بازار خودروهای خشن آفرود محسوب می‌شود. رپتور قبلی با موتور شش سیلندر 3 لیتری تویین توربوشارژ با خروجی 418 اسب بخاری و چهار چرخ 35 اینچی، از نظر قدرت و توانایی چیزی کم ندارد. اما باید دید نسل جدید آن چه ارتقاهای را دریافت خواهد کرد؟!

منبع: Motor1

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *