Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سوپرتراک 850 اسب بخاری به شما کمک می‌کند تا در آخرالزمان جان سالم به در ببرید

سوپرتراک 850 اسب بخاری به شما کمک می‌کند تا در آخرالزمان جان سالم به در ببرید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بسیاری از ثرتمندان به دنبال پناهگاهها و خودروهای فناناپذیرند که بتواند جان آنها را در آخرالزمان حفظ کند. اما در بخش خودرو، سال گذشته کمپانی Apocalypse Manufacturing به مشتریان خود خودروی جان سخت Juggernaut 6×6 را معرفی کرد. برای ساخت نسخه سرسخت‌تر این خودرو، در آن تغییراتی ایجاد شده که آن را برای مواجهه با هر چالشی در داخل و خارج جاده آماده‌تر کند. برای آشنایی با این سوپرتراک 850 اسب بخاری با اروتک همراه باشید.

سوپرتراک 850 اسب بخاری به شما کمک می‌کند تا در آخرالزمان جان سالم به در ببرید

دو چرخ این سوپرتراک عظیم‌الجثه کم شده تا به یک خودروی کاربردی‌تر 4×4 تبدیل شود، در عین حال ظاهر عضلانی خود را حفظ کرده و عملکرد آن نیز بهبود یافته است.

این سوپرتراک بر اساس خودروی RAM 1500 ساخته شده و دارای یک موتور وی شکل 6.2 لیتری سوپرشارژر هشت سیلندر است که طوری تنظیم شده که در عین داشتن چهار چرخ متحرک دائمی، 850 اسب بخار قدرت تولید کند. ارتفاع این خودرو 210، عرض آن 248 و طول آن 609 سانتی‌متر است. این خودروی آخرالزمانی به رینگ‌های 22 اینچی SFJ و لاستیک‌های 40 اینچی مجهز شده است. رینگ و لاستیک‌های عظیم این خودرو به اکسل Dana 60 تکیه می‌کنند.

پنج حالت رانندگی آفرود اسپورت، درگ ریس (Drag Race)، باجا (Baja)، سنگ (Rock) و گل (Mud) وجود دارد که به راننده کمک می‌کند کنترل ماشین را خارج از جاده به صورت کامل بر عهده بگیرد. سیستم تعلیق مستقل جلو و قفل دیفرانسیل‌ها انعطاف پذیری لازم برای عبور از سخت‌ترین جاده‌ها را فراهم می‌کنند. به گفته کمپانی، این تراک دارای سیستم خنک کننده بسیار قدرتمندی است که بقا را در بیابان‌ها یا هر محیط داغ دیگری ممکن می‌کند. این خودرو می‌تواند تا 6803 کیلوگرم وزن را بکسل کند.

سوپرتراک دارای پوشش پلی پوکساید زرهی مشکی با گرامپرهای برجسته است (گرامپر ترکیب جلوپنجره و سپر است). لوگوی Apocalypse نیز در پشت خودرو خودنمایی می‌کند. این خودرو به لطف سیستم تعلیق قدرتمند خود می‌تواند به کمک یک سطح شیبدار تا ارتفاع سه متر به هوا بپرد و بدون آسیب جدی بر روی زمین فرود بیاید. کمپانی سازنده گفته که این قابلیت بیش از 50 بار بر روی یک خودرو امتحان شده است.

کمپانی Apocalypse همچنین مدعی است کابین این خودرو یکی از بزگترین کابین‌های ساخته شده در جهان است و همچنین بزرگترین صندلی عقب جهان را نیز داراست. اما کابین راحت خودرو کاملا در تضاد کامل با ظاهر بیرونی خشن آن است.

یک هد یونیت 12 اینچی کاملا یکپارچه، صندلی‌ها و آینه‌های برقی، سیستم صدای فراگیر کمپانی هارمن کاردن، دوربین با سنسور پارک، دوربین آینه عقب، سردکن و گرمکن صندلی، سانروف پانوراما، پله برقی (برای ورود راحتتر به خودرو) و پوشش چرمی بادوام، دیگر تجهیزات این خودرو به شمار می‌روند. پشت خودرو نیز با یک کاور ضدآب تاشو پوشانده شده است.

همچنین مطالعه کنید
خودروی F22 دانکروورت معرفی شد؛ یک خودروی قدرتمند آنالوگ در عصر دیجیتال!

منبع: Interestingengineering

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>