Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر تبلیغاتی هوندا آکورد 2023، با ظاهری جدید منتشر شد

تصاویر تبلیغاتی هوندا آکورد 2023 منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اولین تیزرهای رسمی هوندا آکورد 2023 نگاهی اجمالی به ظاهر جدید این سدان نسل یازدهمی دارد. به علاوه، این شرکت نمایشگر جدید این خودرو را به نمایش گذاشته است. هوندا می‌گوید این نمایشگر ۱۲.۳ اینچی، بزرگترین برند موجود است.

هوندا ادعاهای بزرگی در مورد آکورد (Accord) جدید دارد. این خودروساز در اطلاعیه تبلیغاتی خود گفته است که این مدل، “هیجان را به سگمنت سدان‌های سایز متوسط ​​باز می‌گرداند.” این شرکت همچنین مدعی است که “یک پیشرانه هیبریدی پاسخگوتر و سرگرم‌کننده تر برای رانندگی در این خودرو وجود دارد.”

یکی از تصاویر بیرونی، جلوی خودرو را با ظاهری زاویه‌دارتر نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد که جلوپنجره شش ضلعی نسل جدید، دارای لبه‌های بیرونی تیز است. چراغ‌های روشنایی روز نیز بالای چراغ‌های جلو قرار گرفته‌اند.

تصاویر تبلیغاتی هوندا آکورد 2023، با ظاهری جدید منتشر شد

در پشت خودرو نیز، آکورد جدید تراش خورده‌تر به نظر می‌رسد. چراغ‌های عقب بیشتر قسمت عقب را پوشانده‌اند، به‌جز وسط که نشان هوندا وجود دارد.

در داخل کابین هم، هوندا نمایشگر سرگرمی جدید را به نمایش گذاشته که بالای داشبورد قرار گرفته و مستطیلی شکل است. طرح نمایشگر، شبیه به آنچه در جدیدترین نسخه سیویک است به‌نظر می‌رسد، اما دکمه‌های فیزیکی تا حد زیادی حذف شده‌اند. تنها کنترلی که باقی مانده است یک دکمه در زیر نمایشگر است که احتمالاً برای کنترل های حجم صدا باشد.

همچنین مطالعه کنید
خودروی مسابقه ای MCXtrema مازراتی رونمایی شد

تصاویر تبلیغاتی هوندا آکورد 2023، با ظاهری جدید منتشر شد

در سمت چپ تصویر، نگاهی اجمالی به کیلومترشمار خودرو وجود دارد که ظاهراً یک نمایشگر دیجیتال است.

در اوایل سال جاری میلادی، تصاویر افشاشده از برزیل، ظاهراً طراحی ظاهری هوندا آکورد 2023 را نشان می‌داد. با نگاهی به جلو و عقب این رندرها، به خصوص چراغ‌های جلو و عقب، شباهتی با آنچه هوندا در تصاویر تیزر جدید نشان می‌دهد، وجود دارد.

مشخصات پیشرانه برای نسل یازدهم آکورد هنوز یک راز است. این سدان در حال حاضر با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت 192 اسب بخار 260 نیوتن متر عرضه می‌شود. همچنین یک نسخه از این خودرو با موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با قدرت 252 اسب بخار و 370 نیوتن متری وجود دارد. پیشرانه الکتریکی‌شده نیز، یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر هیبریدی با قدرت کل 212 اسب بخار است.

منبع: Motor1

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>