جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

پژو قابلیت استفاده از ChatGPT را به تمامی خودروهای خود اضافه می‌کند!

پژو قابلیت استفاده از ChatGPT را به تمامی خودروهای خود اضافه می‌کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شرکت خودروسازی پژو تصمیم گرفته است که قابلیت استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT را به تمامی خودروهایش، از جمله آخرین خودروی الکتریکی (EV) خود اضافه کند. این تصمیم پس از یک برنامه آزمایشی موفق با مشارکت بیش از 10,000 مشتری گرفته شده و هدف آن ارتقاء تجربه رانندگی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی است.

خودروهای الکتریکی جدید پژو مانند e-208، e-2008 و e-308 بلافاصله با قابلیت ChatGPT همراه خواهند شد که از طریق دستیار صوتی i-Cockpit قابل دسترسی است. مشتریان موجود نیز می‌توانند از طریق به‌روزرسانی از راه دور به این ویژگی دست یابند. همچنین خودروهای e-3008 و e-5008 نیز قبل از پایان سال جاری میلادی این ویژگی را دریافت خواهند کرد.

یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی ChatGPT با سیستم i-Cockpit وعده می‌دهد که نحوه تعامل رانندگان با خودروهایشان را تغییر خواهد داد. ChatGPT می‌تواند به طیف گسترده‌ای از سوالات پاسخ‌هایی آگاهانه ارائه دهد، این امر تجربه‌ی حضور در یک شهر ناآشنا را دلنشین تر کرده و از استرس آن می‌کاهد. از ChatGPT می‌توان درخواست کرد تا نقاط دیدنی را توصیه کند، تاریخچه‌ای مختصر از هر مکان ارائه دهد و در نهایت مسیرهای لازم برای رسیدن به مقصد مورد نظر را به شما نشان دهد.

پژو قابلیت استفاده از ChatGPT را به تمامی خودروهای خود اضافه می‌کند!

قابلیت‌های ChatGPT فراتر از پاسخگویی به سوالات است. آیا می‌خواهید با فرزندان پر جنب و جوش خود به یک مسافرات طولانی بروید؟ ChatGPT می‌تواند یک مسابقه درباره موضوعات مورد علاقه آن‌ها ترتیب دهد و آن‌ها را برای ساعت‌ها سرگرم کند. ChatGPT همچنین در سایر موارد همچون پیدا کردن نزدیک‌ترین ایستگاه شارژ (مخصوص خودروهای الکتریکی) تا پیشنهاد بهترین رستوران برای یک شام رمانتیک می‌تواند به رانندگان کمک کند. اما لطفاً از آن دستور پخت انواع پیتزا را نخواهید چون همه‌چیز ممکن است کمی خراب شود!

با این حال، این ویژگی جدید کاملا رایگان هم نیست. برای صاحبان فعلی خودروهای الکتریکی پژو، ChatGPT به عنوان بخشی از بسته Connect Plus با هزینه سالانه 120 یورو در دسترس است و به عنوان یک ویژگی مستقل نیز می‌توانید آن را با هزینه سالانه 15 یورو به خودرو خودتا اضافه کنید. خودروهای الکتریکی جدید پژو برای شش ماه اول به صورت رایگان شامل بسته Connect Plus خواهند بود اما پس از آن نیاز به اشتراک دارند.

منبع: Arenaev

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *