Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

میزبان فا

معرفی هاست nvme واقعی نسل 10 میزبان فا

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یکی از عوامل مهمی که نقش تعیین کننده ای در میزان سرعت و پایداری هاست دارد نوع و نسل تجهیزات سخت افزاری مورد استفاده می باشد. معمولا در حوزه هاستینگ از سرورهای HPE استفاده می شود که در حال حاضر، تقریبا همه شرکت های هاستینگ ایرانی از سرورهای HPE نسل 8 و 9 استفاده می کنند. با توجه به اینکه این سرورها قدیمی شده اند دیگر عملکرد مناسبی ندارند اما قیمت بالای سرورهای HPE نسل 10 موجب می شود که شرکت های هاستینگ از همان سرورهای نسل 8 و 9 استفاده کنند.

در این میان، شرکت میزبان فا جزو معدود شرکت های هاستینگ ایران است که از سرورهای نسل 10 استفاده می کند. خرید هر یک از این سرورها حدود 400 میلیون تومان هزینه بر می دارد که در مقایسه با سرورهای نسل 8 و 9 که قیمت آنها حداکثر 30 میلیون تومان است، بیش از 10 الی 20 برابر گرانتر هستند. در میزان عملکرد نیز این تفاوت، کاملا محسوس بوده و تفاوت بسیاری وجود دارد. اگر می خواهید هاست پرسرعت نسل 10 داشته باشید کافیست از سرویس های هاست میزبان فا استفاده نمایید.

لازم به ذکر است در تمامی سرورها از حافظه های NVMe مخصوص سرور استفاده می شود که سرعت و پایداری بسیار بالایی دارند و می توانند پا به پای پردازنده های نسل جدید مخصوص سرور، عملیات های I/O (خواندن و نوشتن) را پردازش نمایند.

آشنایی با حافظه های NVMe مخصوص سرور

حافظه های NVMe نوع پیشرفته ای از حافظه های SSD هستند که سرعت بالاتری دارند. حافظه های NVMe معمولا بر روی کامپیوترهای جدید که رابط m.2 دارند استفاده می شود. در سرورها، حافظه های NVMe از طریق رابط های Pci  متصل می شوند و شکل و شمایل متفاوتی دارند. تفاوت اصلی آنها با NVMe های معمولی در سرعت و بخصوص پایداری بیشتر است. در تصویر زیر، حافظه NVMe مخصوص سرور را مشاهده می کنید:

همچنین مطالعه کنید
از کجا بفهمیم کارتریج hp در حال تمام شدن است؟

هاست nvme

افزایش 5 برابری سرعت سایت با هاست نسل 10 میزبان فا

برند HP سرورهای خود را با نام HPE ارائه و نسل آنها را با پسوند G مشخص می کند. سرورهای نسل 10 نیز بصورت HPE G10 شناخته می شود. این سرورها با توجه به اینکه از آخرین تکنولوژی ها بهره می گیرند قوی ترین پردازنده ها و رم های موجود را پشتیبانی می کنند. بنابراین بالاترین حد سرعت را برای سایت هایی که روی آنها میزبانی می شوند به ارمفان می آورد. اگر بخواهیم بصورت تقریبی بیان کنیم سایت های واقع بر روی سرورهای نسل 10 حدود 5 برابر از سایت های واقع روی سرورهای نسل 9 سریع تر هستند!

خرید هاست nvme نسل 10 از میزبان فا

برای خرید هاست NVMe نسل 10 از میزبان فا کافیست به لینک زیر مراجعه کرده و سرویس مورد نظرتان را سفارش دهید. در هر مرحله از بررسی و ثبت سفارش، چنانچه سوال یا ابهامی داشتید می توانید از همکاران ما در سیستم چت آنلاین مشاوره رایگان دریافت کنید. برای تشکر از شما که تا انتها همراه ما بودید کد تخفیف 19 درصدی HPE10 برای خرید هاست به حضور شما اعلام می گردد.

ورود به سایت میزبان فا

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>