جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

27 مهر 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

آشنایی با 4 قابلیت جذاب که به اندروید 14 راه پیدا نکردند!

آشنایی با 4 قابلیت جذاب که به اندروید 14 راه پیدا نکردند!

با وجود اینکه اندروید 14 قابلیت‌ها و ویژگی‌های جالب جدیدی را شامل می‌شود اما تمام آن قابلیت‌هایی که پیش از این شایعه شده بود و انتظار می‌رفت، به نسخه‌ی نهایی این سیستم‌عامل راه پیدا نکردند. برای بررسی جزئیات 4 قابلیت جذاب که باید به اندروید 14 راه پیدا می‌کردند با اِروتِک همراه باشید.

بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed Nexus

انتشار تریلر جدید بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed Nexus

در تریلر جدیدی که از بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed Nexus منتشر شده است، یوبی‌سافت جزئیات بیشتری در مورد گیم‌پلی این بازی به اشتراک گذاشت. برای آشنایی با این جزئیات جدید با اِروتِک همراه باشید.

گوشی آنر X9b با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی آنر X9b با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد

روز گذشته وب‌سایت آنر در کشور عربستان سعودی، بدون انتشار هیچگونه اطلاعیه رسمی، از جدیدترین گوشی هوشمند میان‌رده این برند با نام آنر X9b رونمایی کرد. برای آشنایی با این محصول جدید با اِروتِک همراه باشید.

گوگل حالت Repair Mode را برای سیستم عامل اندروید معرفی می‌کند

گوگل حالت تعمیر (Repair Mode) را برای سیستم عامل اندروید معرفی می‌کند

گوگل در تلاش است تا حالت Repair Mode را در اختیار تمامی سازندگان گوشی‌های اندرویدی قرار دهد. اما این قابلیت جدید، چه مشخصاتی دارد؟ برای اطلاع از جزئیات بیشتر این خبر با اِروتِک همراه باشید.

تبلت آی پد (2022) اپل با سیم کارت الکترونیکی در کشور چین عرضه شد

نسخه جدید تبلت آیپد (2022) اپل معرفی شد

چند روز پیش اپل از قلم لمسی Pencil 3 جدید و نسبتاً ارزان‌قیمت خود رونمایی کرد. در انتهای بیانیه مطبوعاتی این شرکت، مطالب جزئی در رابطه با رونمایی از نسخه اصلاح شده تبلت آی‌پد (2022) نیز به چشم می‌خورد. برای آشنایی با این تبلت جدید اپل با اِروتِک همراه باشید.

ردیاب گلکسی اسمارت تگ 2 سامسونگ به بازار کره جنوبی راه پیدا کرد

ردیاب گلکسی اسمارت تگ 2 سامسونگ روانه بازار شد

در ماه جاری میلادی، کمپانی سامسونگ از ردیاب گلکسی اسمارت تگ 2 رونمایی کرد و روز گذشته، این ردیاب اولین بازار فروش خود را شناخت. ردیاب Smart Tag 2 سامسونگ در 2 رنگ “سفید و مشکی” و با قیمت 26 دلار، ابتدا در کره جنوبی به فروش می‌رسد.

27 مهر 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

پربازدید ترین‌های هفته

پربحث ترین‌های ماه