Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تبلت آی پد (2022) اپل با سیم کارت الکترونیکی در کشور چین عرضه شد

نسخه جدید تبلت آیپد (2022) اپل معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

چند روز پیش اپل از قلم لمسی Pencil 3 جدید و نسبتاً ارزان‌قیمت خود رونمایی کرد. در انتهای بیانیه مطبوعاتی این شرکت، مطالب جزئی در رابطه با رونمایی از نسخه اصلاح شده تبلت آیپد (2022) نیز به چشم می‌خورد. برای آشنایی با این تبلت جدید اپل با اِروتِک همراه باشید.

نسخه جدید 5G تبلت آی‌پد (2022) با قابلیت پشتیبانی از سیم کارت الکترونیکی (eSIM) به بازار عرضه خواهد شد. با بهره‌مندی این تبلت جدید از قابلیت اتصال به سیم کارت الکترونیکی، اکنون کاربران قادرند به جای استفاده از سیم کارت‌های فیزیکی نانو، از سیم کارت‌های الکترونیکی بهره ببرند. لازم به ذکر است که این ویژگی به صورت انحصاری و تنها برای مشترکین Unicom در کشور چین، در دسترس خواهد بود.

آی پد جدید اپل با سیم کارت الکترونیکی در کشور چین عرضه شد

در واقع، کمی پیش‌تر نیز اپل تبلت‌های آی پد (2022) دارای قابلیت پشتیبانی از سیم کارت الکترونیکی را در بازارهای مختلفی مانند “کشور‌های واقع شده در آمریکای شمالی، قاره اروپا و کشور هند” عرضه کرد. اهمیت این اعلامیه برای عرضه نسخه جدید تبلت آی پد در کشور چین، تنها به این دلیل است که بازار محلی چین، سیم کارت‌های الکترونیکی محدودی را در خود جای داده است.

همچنین مطالعه کنید
اپل در حال کار بر روی آیپد ایر 12.9 اینچی است

همچنین باید این نکته را ذکر کرد که حتی برخی از گوشی‌های آیفونی که در حال حاضر و در ایالات متحده آمریکا تنها از سیم کارت الکترونیکی پشتیبانی می‌کنند، در چین تنها با استفاده از سیم‌کارت‌های فیزیکی عملکرد خود را ارائه می‌دهند!

آی پد جدید اپل با سیم کارت الکترونیکی در کشور چین عرضه شد

نسخه 5G پیکربندی 64 گیگابایتی تبلت آیپد (2022) با قیمت 657 دلار و نسخه وایفای با قیمت 493 دلار به فروش خواهد رسید. لازم به ذکر است که نسخه 5G پیکربندی 256 گیگابایت این تبلت با قیمت حدوداً 820 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>