جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

9 مهر 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

پخش زنده والیبال ایران و اوکراین - امروز دوشنبه 10 مهر 1402

پخش زنده والیبال ایران و اوکراین – امروز دوشنبه 10 مهر 1402

دیدار والیبال بین تیم های ملی ایران و اوکراین در سری مسابقات والیبال انتخابی المپیک پاریس 2024 (برزیل) امروز دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت 03:00 به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمایید.

رقابت نفس‌گیر گوگل و اپل بر سر تصاحب بازار جهانی: گوگل برنده این بازی است!

رقابت گوگل و اپل بر سر تصاحب بازار جهانی؛ گوگل پیکسل برنده این بازی است!

به تازگی، گزارشاتی مبنی بر سلطه گوگل بر بازار گوشی‌های میان‌رده کشور ژاپن منتشر شده است. به نظر می‌رسد که گوگل، این موفقیت را به گوشی‌های مقرون به صرفه اما باکیفیت پیکسل 6a و پیکسل 7a مدیون است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با اِروتِک همراه باشید.

بنچ مارک های کنسول دستی ASUS ROG Ally منتشر شد

شرکت ایسوس بنچ‌مارک‌های کنسول دستی ASUS ROG Ally را به‌تازگی به اشتراک گذاشت و تفاوت‌های دو تراشه‌ی Z1 Extreme و نسخه‌ی استاندارد را مشخص کرد. برای بررسی نتایج این بنچمارک‌ها با اِروتِک همراه باشید.

اتاق های جدیدی در داخل هرم ساحورع مصر کشف شدند

اتاق های جدیدی در داخل هرم ساحورع مصر کشف شد

به تازگی، گروهی از مصرشناسان به رهبری دکتر محمد اسماعیل خالد توانستند تا ضمن مرمت بخش‌های آسیب دیده هرم ساحورع، از اسرار این هرم شگفت‌انگیز باستانی پرده‌برداری کنند. برای بررسی بیشتر این اکتشاف کهن از دنیای مصر باستان، با اِروتِک همراه باشید.

گوشی تاشو تکنو فانتوم وی فلیپ در کشور هند عرضه شد

فروش رسمی گوشی تاشو تکنو فانتوم وی فلیپ آغاز شد

برند تکنو هفته گذشته از گوشی تاشو تکنو فانتوم وی فلیپ (Tecno Phantom V Flip) خود رونمایی کرد. این گوشی از امروز (9 مهر/1 اکتبر) و برای نخستین بار در بازار هند و از طریق وب‌سایت آمازون به فروش خواهد رسید.

بازی Star Wars: Knights of the Old Republic

تریلر بازسازی عنوان Star Wars: Knights of the Old Republic از توییتر حذف شد

با توجه به تغییر استودیوی سازنده‌ی بازسازی بازی Star Wars: Knights of the Old Republic و حذف توییت رونمایی از این عنوان، به نظر می‌رسد بازسازی این نقش‌آفرینی کلاسیک با مشکلات متعددی در دوران توسعه‌ی خود مواجه شده است.

تبلت اوپو پد نئو گواهینامه NBTC را دریافت کرد

تبلت اوپو پد نئو گواهینامه NBTC را دریافت کرد

اخیراً شایعاتی مبنی بر قصد اوپو برای عرضه تبلتی جدید با نام “اوپو پد نئو” به گوش می‌رسد. این تبلت اکنون موفق به اخذ گواهینامه کمیسیون ملی مخابرات و پخش رسانه‌ای (NBTC) در کشور تایلند شده است.

9 مهر 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

پربازدید ترین‌های هفته

پربحث ترین‌های ماه