جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تلویزیون‌های مینی LED سری براویا 7 با وضوح 4K و پردازنده XR سونی رونمایی شدند

تلویزیون‌های مینی LED سری براویا 7 با وضوح 4K رونمایی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی سونی از یک سری جدید از تلویزیون‌های خود رونمایی کرد. برای آشنایی بیشتر با تلویزیون‌های مینی LED سری براویا (Bravia) 7 سونی با اِروتِک همراه باشید.

تلویزیون‌های مینی LED سری براویا 7 با وضوح 4K و پردازنده XR سونی رونمایی شدند

مشخصات کلیدی تلویزیون‌های مینی LED سری براویا 7 سونی

سونی تلویزیون‌های مینی LED سری براویا 7 خود را در سه مدل «55 اینچی»، «65 اینچی» و «75 اینچی» روانه بازار می‌کنند. تمامی مدل‌ها به پنل‌های مینی ال‌ای‌دی (miniLED یا QLED) با «وضوح خیره‌کننده 3840 در 2150 پیکسلی (4K) و نرخ نوسازی 120 هرتزی» مجهز بوده و به واسطه پشتیبانی از “فناوری تقویت کنتراست XR 20سونی”، قادرند طیف متنوعی از رنگ‌ها را با شادابی و غنای بیشتری به نمایش بگذارند. علاوه بر این، هر سه مدل از فناوری‌های پخش “دالبی ویژن (Dolby Vision)، HDR10 و DLG” نیز پشتیبانی می‌کنند.

تلویزیون‌های مینی ال‌ای‌دی سری Bravia 7 سونی دارای یک سیستم صوتی متشکل از 4 اسپیکر 10 واتی با 2 بازتاب‌دهنده “باس و توییتر” بوده و از فناوری‌های پخش صوتی “دالبی اتموس (Dolby Atmos) و DTS X” پشتیبانی می‌کنند. همچنین سونی پردازنده‌های سری XR خود را برای این تلویزیون‌ها در نظر گرفته است.

از منظر گزینه‌های اتصال، تلویزیون‌های سری براویا 7 از اتصال به شبکه‌های بی‌سیم «Wi-Fi و بلوتوث 5.3» پشتیبانی کرده و به «چهار پورت HDMI (توسعه‌یافته‌شده بر اساس فناوری BRAVIA Sync)، یک پورت HDMI 2.1، دو پورت USB و 1 پورت اترنت» مجهز می‌باشند. از سایر مشخصات برجسته این سری می‌توان به پشتیبانی آن‌ها از فناوری‌های زیر اشاره داشت:

  • فناوری‌های پخش XR TRILUMINOS PRO سونی و Live Colour (برای پخش رنگ‌های زنده و شاداب)
  • فناوری XR Backlight Master Drive (برای کنترل روشنایی LEDها)
  • تقویت‌کننده کنتراست پویا (Dynamic Contrast Enhancer)
  • فناوری XR Clear Image (برای افزایش وضوح پخش و شفافیت تصاویر)
  • فناوری XR Motion Clarity (برای پخش واضح حرکات)
  • پشتیبانی از حالت خودکار (Auto mode)

جزئیات قیمت

در حالیکه مدل‌های 55 اینچی و 65 اینچی تلویزیون‌های مینی ال‌ای‌دی سری Bravia 7 به ترتیب با برچسب قیمتی «2192 دلاری» و «2754 دلاری» روانه بازار می‌شوند، تاکنون سونی جزئیات بیشتری در رابطه با برچسب قیمتی مدل 75 اینچی را ارائه نداده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *