جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی چراغ قوه جدید میجیا با شارژدهی 30 ساعته را روانه بازار کرد

شیائومی چراغ قوه جدید میجیا با شارژدهی 30 ساعته را روانه بازار کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی چراغ قوه چندمنظوره‌ی میجیا با نام کامل «Mijia Multi-Functional Portable Flashlight» را با قیمت ۱۲۹ یوان (حدود ۱۸ دلار) راهی بازار کرد. چراغ قوه جدید میجیا از طراحی جمع‌‎وجور و کامپکتی بهره می‌برد و وزن آن تنها ۱۲۵ گرم و قطر آن ۳ سانتی‌متر است که حمل کردن آن در سفرها را آسان می‌کند. این محصول می‌تواند به‌راحتی در کوله‌ی پشتی یا جیب جا بگیرد و فضای زیادی را اشغال نکند.

چراغ قوه شیائومی از نور ۱٬۰۰۰ لومن برخوردار است و می‌تواند تا حداکثر فاصله‌ی ۱۵۰ متری را روشن کند. کاربران همچنین قادرند تا چراغ قوه‌ی خود را با استفاده از این سه گزینه‌ی روشنایی تنظیم کنند؛ روشنایی بالا برای استفاده در فضای باز، روشنایی متوسط ​​برای نوردهی نزدیک و روشنایی کم برای نور ملایم داخل خانه و ساختمان.

شیائومی چراغ قوه جدید میجیا با شارژدهی 30 ساعته را روانه بازار کرد

این محصول چهار حالت روشنایی را نیز ارائه می‌دهد؛ روشنایی بالا، نور محیطی، نور شمع و حالت‌های اضطراری. حالت نور محیطی دارای دمای رنگ قابل تنظیم برای فضای باز یا خانگی است. حالت نور شمع نیز منبع نور آرامش‌بخشی را در شب برای کاربران فراهم خواهد کرد.

انرژی جدیدترین چراغ قوه شیائومی توسط یک باتری لیتیومی ۳٬۱۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژدهی ۳۰ ساعته تأمین می‌شود. عمر باتری مطلوب این چراغ قوه تضمین می‌کند که در سفرهای طولانی با کمبود منبع نور مواجه نشوید. محصول موردبحث موفق به کسب استاندارد IP65 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار نیز شده است تا کاربران هنگام استفاده از آن در فضاهای باز نگران نباشند.

یک قلاب مخفی در پایین این چراغ قوه هم تعبیه شده است که آویزان کردن آن را در سفرها آسان می‌کند. در نهایت، محصول جدید شیائومی با یک حالت SOS اضطراری برای ایمنی بیشتر در طول ماجراجویی‌های شبانه عرضه می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *