جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

قفل در هوشمند شیائومی با امکان تشخیص ساختار سه بعدی چهره و نمایشگر بزرگ معرفی شد!

قفل در هوشمند شیائومی با امکان تشخیص ساختار سه بعدی چهره و نمایشگر بزرگ معرفی شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی از قفل در هوشمند جدید خود با نام «Smart Door Lock 2 Pro» در چین رونمایی کرد. این قفل هوشمند از قابلیت تشخیص ساختار سه‌بعدی چهره و نمایشگری بزرگ برخوردار است. برای آشنایی با سایر ویژگی‌های این محصول، با اِروتِک همراه باشید.

قفل درب هوشمند Smart Door Lock 2 Pro شیائومی دارای یک صفحه‌نمایش بزرگ الکترونیکی است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا شرایط محوطه‌ی بیرونی را به‌راحتی از داخل مشاهده کند. دوربین فوق‌عریض این قفل در هوشمند نیز میدان دید ۱۶۰ درجه‌ای را پوشش می‌دهد. این مدل، غیر از نمایشگر بزرگی که دارد، در اصل همان قفل درب هوشمند «Smart Door Lock 2 Face Recognition Edition» شیائومی به حساب می‌آید. دوربین این قفل هوشمند از قابلیت‌هایی مانند تشخیص حرکت غیرعادی و ارسال پیام‌هایی برای یادآوری به کاربر پشتیبانی می‌کند.

این قفل هوشمند، سنسورهای متعددی دارد که در داخل بدنه‌ی آن تعبیه شده‌اند تا به‌طور پیوسته بر وضعیت قفل نظارت داشته باشند. قفل در هوشمند جدید شیائومی همچنین از یک هسته‌ی قفل سطح C بهره می‌برد که در سراسر ساختار بدنه‌ی قفل مورداستفاده قرار می‌گیرد. محصول موردبحث هم از باتری لیتیومی و هم از باتری خشک استفاده می‌کند. باتری لیتیومی آن دارای حداکثر ظرفیت ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است و می‌تواند به‌مدت چهار ماه از قابلیت تشخیص چهره و نمایشگر بزرگ این قفل پشتیبانی کند. چهار باتری خشک این گجت نیز تا چهار ماه قادر به پشتیبانی از سنسور اثر انگشت و رمز عبور هستند. از این رو، دو باتری این قفل درب هوشمند در مجموع تا ۸ ماه دوام می‌آورند.

قفل در هوشمند شیائومی با امکان تشخیص ساختار سه بعدی چهره و نمایشگر بزرگ عرضه شد

قفل هوشمند جدید شیائومی به‌طور سیستماتیک به حفظ عمر باتری خشک خود می‌پردازد. هنگامی که باتری لیتیومی به‌طور کامل شارژ شود، انرژی کل قفل را تا زمانی که به ۱۰ درصد شارژ برسد، تأمین می‌کند. هنگامی که شارژ باقی‌مانده‌ی این باتری ۱۰ درصد یا کمتر شده باشد، قفل هوشمند به‌طور خودکار از حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی استفاده می‌کند و بعد از تخلیه‌ی کامل این باتری، دستگاه بار دیگر به‌طور خودکار از باتری خشک به‌عنوان منبع تغذیه بهره می‌گیرد. در صورت به پایان رسیدن شارژ هر دو باتری، قفل در هوشمند شیائومی‌ را می‌توان موقتاً با استفاده از کابل Type-C و اتصال آن به پاوربانک مورداستفاده قرار داد.

کاربران برای باز کردن قفل در هوشمند شیائومی می‌توانند از این ده گزینه استفاده کنند؛ تشخیص چهره، تشخیص اثر انگشت، بلوتوث، رمز عبور طولانی‌مدت یا دوره‌ای یا یک‌بار مصرف، گوشی شیائومی، ساعت هوشمند شیائومی، کارت درب رمزگذاری‌شده‌ی NFC و با یک کلید مکانیکی!

قفل در هوشمند Smart Door Lock 2 Pro شیائومی در حال حاضر با برچسب قیمتی ۲٬۲۹۹ یوان (حدود ۳۲۱ دلار) در چین به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *