جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

زمان برگزاری و نحوه تماشای رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ (۲۰ تیر)

لینک پخش زنده رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ (۲۰ تیر)

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

رویداد جدید گلکسی آنپکد سامسونگ بعد از مدت‌ها انتظار، سرانجام امروز (۲۰ تیر) برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود در این مراسم شاهد رونمایی از نسل جدید گوشی‌های تاشو گلکسی، گلکسی بادز 3، گلکسی بادز 3 پرو، همراه با ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا باشیم و با مشخصات کامل حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ آشنا شویم. برای مشاهده این مراسم به‌صورت زنده می‌توانید از همین صفحه استفاده نمایید.

زمان آغاز رویداد گلکسی آنپکد

سامسونگ سابقه‌ی همکاری طولانی‌مدتی با کمیته‌ی بین‌المللی المپیک دارد و مراسم جدید گلکسی آنپکد دو هفته قبل از المپیک تابستانی ۲۰۲۴ در کشور فرانسه و ساعت ۱۶:۳۰ به‌وقت تهران آغاز می‌شود.

این رویداد را از کجا ببینیم؟

سامسونگ رویداد گلکسی آنپکد را به‌طور زنده از طریق صفحه‌ی رسمی یوتیوب خود پخش خواهد کرد. برای تماشای زنده‌ی این مراسم به این‌جا مراجعه کنید یا می‌توانید در همین صفحه منتظر پخش زنده این مراسم از طریق یوتیوب باشید.

چه انتظاری باید از گلکسی آنپکد جدید داشته باشیم؟

لیست دستگاه‌هایی که انتظار رونمایی از آن‌ها در این رویداد می‌رود، بسیار طولانی است. اگرچه ظاهراً سری گلکسی تب S10 سامسونگ در تاریخ دیگری معرفی خواهد شد و رونمایی از این تبلت‌ها برخلاف سال گذشته همزمان با گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ صورت نمی‌گیرد، اما همچنان می‌توان انتظار مراسم هیجان‌انگیزی را داشت.

گوشی تاشو گلکسی زد فولد 6 براساس شایعات و تصاویر فاش‌شده، طراحی باریک‌تر و سبک‌تری نسبت به نسل قبلی خود دارد اما به نظر می‌رسد که از همان دوربین‌های گلکسی زد فولد 5 استفاده خواهد کرد. از طرف دیگر، گلکسی زد فلیپ 6 به‌لطف برخورداری از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک باتری جدید با ظرفیت بیشتر و سیستم خنک‌کننده‌ی دارای محفظه‌ی بخار، بهبودهای چشمگیری را در مقایسه به نسل قبلی خود به نمایش خواهد گذاشت. متأسفانه به نظر می‌آید که هر دو گوشی تاشو جدید سامسونگ گران‌تر از گوشی‌های گلکسی فلیپ و فولد قبلی راهی بازار خواهند شد.

زمان برگزاری و نحوه تماشای رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ (۲۰ تیر)

ساعت هوشمند گلکسی واچ 7 سامسونگ احتمالاً با قاب آلومینیومی در دو اندازه‌ی مختلف و در دو نسخه با اتصال LTE یا بلوتوثی عرضه شود. با توجه به شایعات و گمانه‌زنی‌های پیرامون گلکسی واچ اولترا، این گجت پوشیدنی سامسونگ نیز دارای فریم ۴۷ میلی‌متری تیتانیومی با تراشه‌ی ۳ نانومتری جدید اگزینوس W1000 خواهد بود.

از سوی دیگر، طراحی هندزفری‌های بی‌سیم گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو به‌طور کلی دست‌خوش تغییر شده است و به‌جای طراحی لوبیایی‌شکل نسل قبلی هندزفری‌های بلوتوثی سامسونگ، از طراحی جدیدی بهره می‌برد. باید منتظر ماند و دید که آیا این طراحی جدید به بهبود عملکرد میکروفون ایربادهای سامسونگ کمک خواهد کرد یا خیر.

حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ محصول جدیدی محسوب نمی‌شود، چرا که سامسونگ این گجت پوشیدنی جاه‌طلبانه را در رویداد MWC 2024 بارسلونا به نمایش گذاشت. با این حال، انتظار می‌رود که سامسونگ در گلکسی آنپکد از مشخصات، ویژگی‌ها، برچسب قیمتی و تاریخ عرضه‌ی گلکسی رینگ پرده بردارد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *