جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ برگزاری رویداد WWDC 2024 اپل مشخص شد

تاریخ و ساعت برگزاری رویداد WWDC 2024 اپل مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اپل سرانجام تاریخ برگزاری رویداد WWDC 2024 را به‌طور رسمی مشخص کرد؛ کنفرانس توسعه‌دهندگان ۲۰۲۴ اپل در روز ۲۱ خرداد (۱۰ ژوئن) برگزار می‌شود و ارسال دعوت‌نامه‌های آن هم‌اکنون آغاز شده است. محل برگزاری این رویداد موردانتظار “اپل پارک” خواهد بود و WWDC 2024 از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران شروع خواهد شد.

انتظار می‌رود اپل در طی این کنفرانس از سیستم‌عامل iOS 18 پرده بردارد و شیوه‌ی به‌کارگیری هوش مصنوعی در محصولات این کمپانی را به نمایش بگذارد. علاوه‌بر این، در کنفرانس توسعه‌دهندگان ۲۰۲۴ اپل با نسخه‌های بعدی سیستم‌عامل‌های MacOS ،iPadOS ،watchOS و Vision OS آشنا خواهیم شد.

برخی از دستگاه‌های اپل به هوش مصنوعی مولد مجهز خواهند بود و این کمپانی از قبل تأیید کرده است که تبلت‌های آیپد ایر و آیپد پرو با تراشه‌ی M4 از قابلیت یادگیری ماشینی بهبودیافته برای انجام کارها و وظایف مبتنی‌ بر هوش مصنوعی برخوردار می‌شوند.

گمانه‌زنی‌های پیرامون iOS 18، نسخه‌ی جدید این سیستم‌عامل محبوب را یکی از بزرگ‌ترین آپدیت‌های تاریخ iOS خطاب کرده‌اند. همچنین می‌توان انتظار داشت که برنامه‌های سافاری، Photos ،Notes و سیری به هوش مصنوعی تجهیز شوند.

با توجه به برخی از شایعاتی که طی چند وقت اخیر مطرح شده‌اند، احتمال همکاری شرکت OpenAI با اپل جهت ارائه‌ی ChatGPT در iOS 18 وجود دارد، اما باید منتظر ماند و دید که آیا این همکاری در نهایت صورت می‌گیرد یا اپل تصمیم دیگری خواهد گرفت.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *