Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اینفینیکس فناوری چرم نورپردازی شده سه بعدی خود را معرفی کرد

اینفینیکس فناوری چرم نورپردازی شده سه بعدی خود را معرفی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اینفینیکس در چند سال اخیر نام خود را در بازار گوشی‌های هوشمند تقویت کرده که البته طراحی محصولات این شرکت، نقش بسیار مهمی را در پیشرفت نام این برند بازی کرده است. جدیدترین پیشرفت این برند زیرمجموعه هولدینگ ترنشن (Transsion)، فناوری چرم نورپردازی شده سه بعدی (3D Lighting Leather) نام دارد که چراغ های LED رنگارنگ را با چرم پلی اورتان ترموپلاستیک (TPU) شفاف در لبه‌های قاب پشتی ترکیب کرده است.

اینفینیکس از فناوری اینفینکس فناوری چرم نورپردازی شده سه بعدی خود رونمایی کرد

این فناوری جدید دارای ساختار چهار لایه‌ای است که در پایین، یک لایه پایه فیلم راهنمای نور ال ای دی (LFG) قرار دارد. این لایه با رنگ ضد نور پوشیده شده است تا نور LED را به‌طور موثرتری به چرم TPU نیمه شفاف منتقل کند. لایه دوم، یک لایه رنگ ضد نور است، لایه سوم و میانی از فایبرگلاس شفاف تولید شده که به LEDها اجازه می‌دهد از طریق چرم TPU بدرخشند و جلوه های نوری سه‌بعدی ایجاد کنند. لایه چهارم نیز، یک چرم پلی اورتان ترموپلاستیک (TPU) شفاف است. اینفینکس قصد دارد از این فناوری جدید همراه با افکت‌های صوتی برای اعلان‌های پویا و هشدارهای مختلف برنامه‌ها استفاده کند.

فناوری چرم نورپردازی شده سه بعدی (3D Lighting Leather) اولین بار به صورت انحصاری با نسخه اختصاصی گوشی اینفینیکس نوت 30 VIP، در اواخر این ماه میلادی رونمایی خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
نمایش کانسپت جدید گوشی اینفینیکس با قابلیت تغییر رنگ قاب پشتی!

منبع: Gsmarena

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>